Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Novi uredi Trikodera, bez lažne skromnosti, izgledaju - mrak!

Osim lijepih ureda i financijskih benefita, mladi Trikoderovci cijene i to što u tvrtku mogu dovesti pse, imaju fleksibilno radno vrijeme, rade od kuće i slično
28. kolovoza 2019. u 10:27 0 komentara 151 prikaza
Foto: Bojan Haron

Svijet u virtualnoj svakodnevici najboljih hrvatskih digitalnih stručnjaka iz tvrtke Trikoder dobio je novo fizičko okruženje u moderno dizajniranom poslovnom prostoru. Ti su uredi sada novi poslovni dom uspješne razvojne tvrtke u kojoj više od 70 mladih i visokoobrazovanih zaposlenika priprema vrhunske digitalne proizvode, koristeći najnaprednije tehnologije. Nove urede potpisuje dizajnerica Jelena Havelka iz tvrtke Havelkadesign, a cilj uređenja bio je već na prvi pogled dočarati suvremen i kreativan duh koji obilježava Trikoder.

Kako bi se naglasio ulaz u urede, tj. prijelaz u zonu rada, osmišljeni su svojevrsni portali kroz koje zaposlenici trebaju proći kako bi se mentalno teleportirali u drugi operativni „mode“.

 | Autor : Bojan Haron Foto: Bojan Haron

Osim ureda, vanjski obod udomljuje i dvije sale za sastanke od kojih se ona veća može pregraditi na dvije manje. Također, tu su smještene i niše, osmišljene za privatniji rad, interne prezentacije za mali broj ljudi ili jednostavno kratak predah od obaveza, od kojih se ističu interesantna crna niša za PlayStation i dinamična crvena niša za stolni nogomet.

Interesantna zona odnosi se na tzv. Korijen, koji predstavlja nastavak Njuškalovog Drva znanja s gornjeg kata iste zgrade. Skladno uklopljeni kolorit interijera Trikodera i Njuškala posebno je vidljiv na tom kutu kada se zgrada gleda izvana, gdje je uočljivo kako ta dva elementa čine jednu cjelinu.

Mala škola uređenja Maksimalna iskoristivost prostora uz multifunkcionalne komade

Radi zadržavanja vizualne mirnoće i protočnosti, zadani kolorit je upotrijebljen koncentrirano unutar bazne bijele boje, dok se upotreba diskretne sive boje pojavljuje kao nadopuna vidljivoj betonskoj konstrukciji i metalnim detaljima. Podržavajući istu ideju, neki konstruktivni elementi namjerno su anulirani upotrebom ogledala, kako bi se prostor vizualno otvorio u određenim vizurama

 | Autor : Bojan Haron Foto: Bojan Haron

Trikoderova vizija tehnološkog napretka u novoj eri digitalne komunikacije, oslikava se u ambijentalnim karakteristikama interijera. Prozračnost kojom odiše cijeli prostor metaforički odražava transparentnost komunikacije, dok veliki otvoreni prostori u kontrastu malih niša reflektiraju važnost timskog rada, uz poštivanje individualnosti, ističe J. Havelka.

U Trikoderu rade iznimno mladi ljudi, prosjek godina je 31, a drago nam je da se među većinom muškim razvojnim inženjerima, dizajnerima i 'data scientistima' uklopilo i desetak žena. Svi oni rade na nekoliko najvećih web sustava u regiji te 'cuttting edge' inicijativama i digitalnim uslugama koje se temelje na kompleksnim AI tehnologijama, pa smo tako željeli urban i moderan stil koji će ih okruživati u uredima - pojasnio je Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Trikodera i dodao da je siguran da će nastaviti inovativno razmišljati i rasti zahvaljujući novom prostoru koji ima dizajnerske asocijacije na digitalni svijet i pomalo ekstravagantno uređenje u zajedničkim prostorima, ali poštuje navike onih zaposlenika koji se ipak ponekad žele izdvojiti iz većeg 'open-space' prostora.

Također, Rubčić ističe da im je bilo važno stvoriti ugodno poslovno okruženje jer prate trendove koji vladaju među mladima kao posloprimcima, pa i potencijalnim zaposlenicima, s obzirom da se radi o iznimno konkurentnom dijelu tržišta rada.

Nakon renovacije Jedini hvarski hotel s pet zvjezdica spreman za prve goste

U Trikoderu ističu da su oni web, mobile i data science tvrtka koja ispunjavaju potrebe klijenata u praćenju i oblikovanju tehnologije prema njihovim potrebama jer nova era digitalne ekonomije pred njih postavlja drugačije standarde poslovanja, a ostat će ispred konkurencije iskorištavanjem dostupnih poslovnih mogućnosti kroz tehnologiju. Jedan od najboljih primjera, smatra G. Rubčić, je usluga foto-prepoznavanja kao dio Njuškalove aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima, a razvili su je Njuškalov odjel Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtke Trikoder i Undabot. Radi se o jedinstvenom rješenju temeljenom na strojnom učenju kroz više milijuna oglasa na Njuškalu, a korisnicima omogućava brzo i točno pozicioniranje predmeta u pripadajuću kategoriju, na osnovu fotografiranja kroz Njuškalo aplikaciju. Foto-prepoznavanje predmeta je jedinstvena primjena umjetne inteligencije na globalnom tržištu oglasnika, a razvili su je hrvatski stručnjaci prateći najnaprednije tehnološke trendove.

Domaći dizajn Uz rub šume niče najcool studentski prostor - Zeleni paviljon

Trikoder je osnovan 2008. godine i razvio se zahvaljujući uspješnom povezivanju individualnih potencijala i timskog rada. Stalno napredovanje u isporučivanju ideja u internet okruženje uočili su u Styria grupi te je Trikoder od 2018. godine u njihovom vlasništvu i dio Styria Digital Marketplacea.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.