dizajnersko rješenje

Zimski vrt glavna je zvijezda ovog zagrebačkog stana, a poseban šarm daju mu stolci kupljeni na buvljaku

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
1/12
03.10.2021.
u 07:00

Želja mi je da na hrvatskom području podignem ovu djelatnost na jedan viši nivo, da pomognem ljudima da što prije i uz najbolje moguće uvjete po njih prodaju svoje nekretnine. I da, i takvi pothvati idu u rok službe – kaže Jasna Lasić, licencirana homestagerica i dizajnerica interijera

Ako imate kuću, stan, vikendicu koje pokušavate prodati ili kupiti, ali nikako u tome ne uspijevate, možda je problem u vizualnom dojmu. Naime, kod kupnje i prodaje nekretnine prvi dojam o prostoru stječemo nakon samo nekoliko sekundi i odmah znamo sviđa li nam se nešto ili ne. I upravo tu na scenu stupa Jasna Lasić, dizajnerica interijera i licencirana homestagerica koja svaki prostor, u nekoliko poteza, pretvara u privlačan. Na primjeru stana u Zagrebu pokazala nam je kako to funkcionira u praksi, a životna priča i iskustvo koje stoje iza nje dokaz su da zna što radi.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

– Nakon 30 godina života i rada u Münchenu, vratila sam se s obitelji u Hrvatsku gdje sam odlučila pružiti nešto novo pa sam osnovala tvrtku za home staging i redizajn interijera. Interijerima se bavim oduvijek, a otprije jedanaest godina i profesionalno. Osim diplome za dizajnera interijera, imam i licencu za profesionalnog homestagera za područje Europe – govori nam Jasna dok nas vodi stanom od stotinjak kvadrata u kojem najviše pažnje krade zimski vrt. Uredila ga je, kaže, vrlo povoljno, a najponosnija je na stare stolce koje je kupila na buvljaku i pažljivo preuredila. Spadaju li i takvi “pothvati” u homestageing, pitamo?

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

– Želja mi je da na hrvatskom području podignem ovu djelatnost na jedan viši nivo, da pomognem ljudima da što prije i uz najbolje moguće uvjete po njih prodaju svoje nekretnine. I da, i takvi pothvati idu u rok službe – kaže Jasna i dodaje kao pri dizajniranju ima cilj pokazati klijentima da lijepo stanovanje ne mora nužno biti i jako skupo.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

O homestageingu se kod nas dugo govori, rijetki se njime bave pa pitamo Jasnu o čemu je točno riječ?

– Homestaging u prijevodu znači priprema nekretnine za prodaju. Dolazi nam iz Amerike, gdje ga je 70-ih godina osmislila i pokrenula prodavačica nekretnina Barb Schwarz. Ona je u prodaji primijetila da postoje nekretnine koje se nikako ne mogu prodati. Pozabavila se njima jer joj je druga strast bila dizajn interijera, oplemenila je te prostore, naglasila ono što je u njima lijepo i kvalitetno, ponovno pokrenula njihovu prodaju i primijetila fantastičan uspjeh – sve nekretnine su se jako brzo prodale nakon takvog uređenja. U Europi se primjenjuje zadnjih 30-ak godina. Potreba za homestagingom raste i zbog brzine življenja. Ljudi cijene sve više i više svoje vrijeme, a ovako pripremljene nekretnine prodaju se u prosjeku za 50% manje vremena, a cijena koju ostvare i do 15% je veća – ukratko objašnjava te napominje:

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

– Prvi naš susret s našim potencijalnim domom ili željenom nekretninom događa se na portalima za prodaju, ono najvažnije u tom pogledu su kvalitetne i suvisle fotografije. Lijepa fotografija, koja odaje realnu sliku i ništa ne dodaje, ali niti ne skriva, prvi je korak ka interesu potencijalnog kupca.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Da bi fotografija bila skladna, potrebno je urediti prostor prije fotografiranja – objašnjava Jasna. Ako vas je ova priča zainteresirala, dobro je znati da postoje tri stupnja homestageinga: 1. Obučavanje i priprema, koja je izvediva u stanovima gdje ljudi i dalje moraju živjeti, dok se nekretnina ne proda. Prostor treba depersonalizirati, istaknuti mu i naglasiti kvalitete. Prostor mora biti čist, sve što se može popraviti treba popraviti, a valja se riješiti i suvišnih detalja.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

2. Nekretnine u kojima trenutačno nitko ne živi treba preurediti i udahnuti im nov život. Najsigurniji izbor su neutralni zidovi, popravci podova i kupaonica... Takva nekretnina bit će privlačnija

3. Paket osmišljen za prazne i novosagrađene stanove ujedno je i najopsežniji. Stan se oprema tako da se maksimalno pokaže funkcionalnost prostora i na taj način se omogućava potencijalnom kupcu da vizualizira taj prostor kao svoj budući dom. Zanimljivo je, i valja napomenuti, da 80% ljudi nema sposobnost vizualizacije praznog prostora.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Osim za prodaju nekretnina, ova usluga funkcionira i u pripremi objekata za najam.

– Posebno su mi važna uređenja interijera za najam turistima. Takvi interijeri su prozor u svijet koji stvaramo već iz tog objekta. Ljudi nose emociju koju su doživjeli u tom prostoru, rado je se prisjećaju i uvijek se ponovno vraćaju – ističe Jasna.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Dok nas vodi ostatkom stana koji uključuje i raskošnu spavaću sobu, walk in garderobu, odlično organiziranu dnevnu zonu koja je, iako je riječ o open spaceu organizirana u cjeline, Jasna nam otkriva kako ju je ljubav prema interijerima navela na hrabar potez:

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

– Zbog te strasti za uređenjem interijera otvorila sam vlastitu tvrtke u 54. godini života, što je najbolji dokaz da za ono što volimo i želimo istinski raditi nikada nije prekasno!

Što reći nego – apsolutno se slažemo!

Za svakodnevnu inspiraciju pratite nas i na Instagramu!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije