Naslovnica Zeleni trendovi Zlata vrijedan

Zadruzi maslinara i vinara iz zaleđa Zadra ekouzgoj životna je filozofija

13. travnja 2014. u 00:00 0 komentara 168 prikaza
imago vina
Foto: Jurica GaloićPixsell
Pogledajte galeriju 1/2

Među 16 pobjednika natječaja “Zelena ideja”, na kojem su se natjecali domaći ekoproizvođači ne bi li dobili besplatne usluge promocije ponajboljih domaćih agencija, našla se i Poljoprivredna zadruga Maslina i vino iz zadarskog zaleđa. Od 2006. godine okupljaju više malih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, a onda zajedničke proizvode plasiraju pod jednim imenom – MASVIN. Dobra je to ideja u samom startu, zajedno su jači, a usto su uspjeli prepoznati kako su proizvodi iz ekouzgoja budućnost i svjetski trend.

Niz prednosti

– Ekouzgoj nije profit, ali jest naša filozofija. Ekološka proizvodnja osigurava manje iskorištavanje resursa, postojanost poljoprivrednog tla korištenjem točno određenih sredstava, zaštitu okoliša i time automatski utječe na kvalitetu života – zdravlje ljudi, no i kvalitetu života na selu – objašnjava Radoslav Bobanović iz zadruge.

Koje proizvode nudi ta zadruga kojoj je sjedište u Polači, jasno je iz imena. To su višestruko nagrađivana vina i maslinovo ulje, čijom proizvodnjom namjeravaju “prestići” vodeću Istru, no imaju i smokve.

– Na sve smo svoje proizvode izuzetno ponosni. Naša su vina izuzetne teksture, raskošnog bukea, voćnih aroma... Ulje je ekstra djevičansko i mješavina je sorti: oblica, lechino, pendolino, istarska bjelica.... No, ni smokve ne zaostaju, posebno svježe, koje su prošlog ljeta bile hit na biogradskim ugostiteljskim stolovima. Naši proizvodi naša su djeca. Koncipirali smo ih tako da ih možemo dijeliti na jutarnja, dnevna i večernja uživanja i hranu.

Zadrani iz naše priče imaju prilično velike poslovne ambicije!

Velike ambicije

– Dugoročno, očekujemo 3,5 milijuna eura u prihodovnom smislu, odnosno 100.000 litara ulja i 70.000 butelja godišnje, čime bi naš projekt znatno dobio na opsegu.

Povećanjem opsega raslo bi i zapošljavanje, a time se postiže veći standard i kvaliteta kraja u kojem je zadruga, a i šire. Dodatna vrijednost bila bi to ponajprije Polači, potom Biogradu, Benkovcu, Zadru i šire.Iako će dobiti besplatne marketinške usluge zbog posebnosti svojih proizvoda, iz ove zadruge znaju se i sami dobro “prodati” kroz poruke poput ove:

– Znajući da su naše bake žlicom maslinovog ulja natašte i čašom domaćeg crnog vina iza ručka liječile sve bolesti, savjetujemo svima da se okrenu zdravoj strani života u ovom stresnom i užurbanom svijetu.

IMAGO smišlja marketinško rješenje

Marketinško rješenje za Poljoprivrednu zadrugu Maslina i vino ponudit će IMAGO reklamna agencija.

– IMAGO reklamna agencija sa svojim specijaliziranim jedinicama ImagoBox za branding i vizualni identitet ambalaže, Jedinicom i nulom za online komunikaciju i Projektil za osmišljavanje i organizaciju evenata idealan izbor je za integrirano marketinško rješenje koje je potrebno odabranom klijentu – kazala je Vanja Osredečki, Client Service Director agencije IMAGO.

 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.