LIVING - novosti iz svijeta interijera
Naslovnica Zeleni trendovi Vaš kutak

Bajkovita božićna bajka cvjećarke Letizije u Varaždinu

Ove godine u trendu je prilagođavanje dekoracija prostoru u kojem jesu, a pritom je važno voditi se krajnjim ciljem, odnosno onime što se želi postići s božićnim dekoracijama, a oni sami izrađivali su različite dekoracije, od rustikalnih, preko bogatih i luksuznih do dizajnerskih i minimalističkih
30. studenoga 2019. u 07:00 0 komentara 1311 prikaza
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Roditelji Letizie Zadravec prije skoro 50 godina postali su vlasnici malog kioska s cvijećem, a vjerni pomagač bila je i sama Letizia. No, kao i svaka druga osoba, nije bila sigurna želi li se baviti cvjećarstvom, bar ne do 18. godine kada je održala svoju prvu samostalnu izložbu na kojoj je, među dekoraterima cijele bivše Jugoslavije, pobjedila.

Letizia Zadravec danas je uspješna cvjećarka i dekoraterka koja je nedavno otvorila novu, proširenu varaždinsku poslovnicu.

No, 2011. godine svoje je poslovanje proširila i na Zagreb.

Odluka za otvaranjem poslovnice u Zagrebu došla je iz potrebe pa smo poslovnicu u Zagrebu otvorili u krizno doba 2011. godine i tim potezom dokazali koliko smo hrabri - onosno kaže.

Već tada bili su dobro poznat brend za cvjetne dekoracije, aranžiranja i sama vjenčanja na području Varaždina i sjeverozapadne Hrvatske pa tvrde kako je širenje na Zagreb bio jedini logičan korak.

U danom trenutku kada je kupovna moć slabila, trebalo je na tržištu pronaći novu nišu - objašnjava.

No preseljenje poslovnice u Varaždinu, u kojoj je provela prethodne 24 godine, na novu, tek nekoliko kućnih brojeva udaljenu od prethodne, Letizia je čekala godinama.

 | Autor : Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Nekad su cvjećare bile na kioscima u sklopu placa, a ja sam maštala o svom dućanu koji će biti i poklon dućan i cvjećarnica u jednom. Htjela sam stvoriti mjesto gdje će mušterije pronaći poklon kojeg će odmah aranžirati te uz isti uzeti cvjetni buket, kaže.

Letizia tvrdi da svoj dućan nikad nije doživljavala kao dućan, već ga je vidjela kao malu umjetničku galeriju koja joj omogućuje izražavanje.

Budući da ja svoj posao smatram stilom života, poslovnica jednako tako pokazuje moju kreativnost i prezentira mene samu.

U poslovnici je prikazan dio cjelokupnog rada cvjećarke, no iz njega se može iščitati gotovo sve jer pokazuje duh i kreativnost te sposobnost same cvjećarke, što je mladencima i najbitnije, tvrdi.

 | Autor : Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Kako bi dojam bio cjelokupan, cvjećarka je poslovnicu dizajnirala sama, a tim je načinom željela ljudima pokazati kako nastoje proširiti poslovanje na uređenje interijera i cjelokupnu ponudu vizualnog rješenja istog.

Taj sam prostor izabrala zbog veličine, lokacije, ali i zbog toga što je zahtijevao potpunu obnovu. U tome sam vidjela priliku da pokažem svoje cjelokupno znanje i iz jednog starog, godinama napuštenog derutnog prostora, napravim veličanstvenu poslovnicu koja prezentira cjelokupnu ponudu poslovanja, od osmišljavanja prostora preko dizajnerskog namještaja koji po novom imamo u ponudi, preko dekorativnog asortimana za domove, osobnih poklona te naravno cvjetnih dekoracija, objasnila je Letizia.

Oko nekih detalja ova se cvjećarka konzultirala s kćeri Mesqael, koja je završila dizajn vizualnih komunikacija, te joj pomogla finalizirati vizualni identitet prostora.

No, ova cvjećarka čiji su fokus do sada bila vjenčanja, otkrila nam je i nekoliko ključnih savjeta prilikom opremanja istoga.

 | Autor : Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Cvjetni aranžmani koje danas traže mladenci, tvrdi, sve je ono što se provlači po društvenim mrežama, a tu se naravno radi o vjenčanjima u jednom od najluksuznijih prostora.

Najvećim uspjehom prilikom opremanja vjenčanja smatram kreiranje luksuznih vjenčanja unutar realnih budžeta i u skladu s mogućnostima dane lokacije.

No, danas se ne pita za mišljenje samo mladenke, jer sve se češće događa da na dogovore za vjenčanja dolaze i mladoženje.

Jako mi je lijepo vidjeti takvu promjenu do koje dolazi u društvu i kulturi. Kako su moja vjenčanja individualna i svako je kreirano u dogovoru s mladencima, barem na jednom, ako ne na svakom dogovoru pojavi se i mladoženja, ukaže na svoj stil i želje i na kraju ih usuglasimo u jednu cjelokupnu bajku.

Iako, tvrdi, bio je i slučajeva gdje su mladoženje organizirali sve pa tako i cvijeće, a mladenke su bile te koje su prisustvovale u puno manjoj mjeri.

Ugovaranje vjenčanja zimi razlikuje se od ugovaranje istoga ljeti pa je ljeti tako lakše nabaviti neko cvijeće, jer je sezonsko pa je pristupačnije u nabavi, ali i cjenovno. Pritom pak treba paziti na vanjske temperature, klimu, ali i prostor u kojem se dekorira kako cvijeće ne bi propalo zbog vrućine ili zbog izloženosti suncu.

Zimi pak nemamo takvih briga, ali pazimo da prostor nije pregrijan. S druge strane, transport je lakši zimi jer zbog niske vanjske temperature ne moramo brinuti hoće li se cvijeće popariti ili ne - pojašnjava.

No, negativna strana zimskih vjenčanja je to da se cvijeće uvozi pa je automatski odmah i skuplje.

Letizia zimi, sada već preko 20 godina, održava tradicionalnu božićnu izložbu u gradskoj kavani u Varaždinu koju gleda kao krunu poslovanja kroz godinu i koristi je kako bi se zahvalila svojim mušterijama, ali i kako bi s njima ušla u najljepši dio godine i prezentirala nove božićne teme i dekoracije, tvrdi.

 | Autor : Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL

Izložbu su ove godine preskočili jer su je sklopili s otvorenjem nove poslovnice, no kazala nam je koje su božićne dekoracije u trendu ove zime.

Ljubav je uvijek u trendu uvijek pa je tako prisutna i u dekoracijama, misao je kojom se vodi.

Proteklih godina u trendu bile petrolej i smaragdno zelena te starinske kuglice u obliku raznoraznih slastica, makrona, velikih lizalica, ali i orašara. No, sve nas to očekuje i ove godine, smatra.

Ove godine u trendu je prilagođavanje dekoracija prostoru u kojem jesu, a pritom je važno voditi se krajnjim ciljem, odnosno onime što se želi postići s božićnim dekoracijama, kazala je.

Ove godine, tvrdi, radili su različite dekoracije, od rustikalnih, preko bogatih i luksuznih do dizajnerskih i minimalističkih.

 | Autor : Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL



Odvažno Maksimalizmom u interijeru iskažite bunt, ali i istaknite svoje omiljene boje i uzorke hit mjesto Landsky - zagrebački kafić koji slavi prvu kondukterku u Hrvatskoj
 
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.