Kafić koji nije otvoren ni punih mjesec dana, a već je postao apsolutni hit na društvenim mrežama - Gluten, oduševljava svojim interijerom koji se pokazao kao odlična kulisa za slike za Instagram. Inače, riječ je o zagrebačkom kafiću koji se smjestio u Sesvetskoj ulici na broju 3, a koji se prostire na 175 metara četvornih. Vlasnica Iva Tonković uređenje interijera i stvaranje vizualnog identiteta prepustila je stručnim rukama Poop Studija.
– Zadovoljstvo je i potvrda vidjeti da je takvo promišljanje novog i drukčijeg prostora prepoznato od korisnika na društvenim mrežama. Iako se tek odnedavno susrećemo s pojmom “Instagram Worthy”, to u stvarnosti i jest, po nama, ispravno promišljanje prostora: kroz kadrove i vizure koji se otvaraju i stvaraju, jer to je način na koji se prostor doživljava. Bez obzira na to promatra li te vizure i kadrove korisnik/posjetitelj ili sada popularna Instagram kamera. To je osnovno razmišljanje kojim se vodimo oduvijek, dakle još iz dalekih vremena prije Instagrama – kažu kreativci iz Poop Studija kojima je bio izazov napraviti prostor koji će se te svojom ponudom izdvojiti s obzirom na to da je riječ o lokaciji na popularnom potezu oko Kennedyjeva trga na kojem ima puno kafića.
– Naš zadatak bio je upravo onaj koji želimo čuti od investitora: naći vizualni odgovor “iskakanju iz mnoštva”. Projektiranjem “soba” manjeg mjerila ostvarili smo mogućnost različite tipologije okupiranja prostora (kratka kava, dugo druženje, pauza za jelo, intimno druženje, veliko društvo...) kao i mogućnost stvaranja više atmosfera unutar istog prostora – ističu u Poop Studiju.
No, iako je rezultat fenomenalan, ipak je bilo izazova. – Već na razini idejne razrade velik izazov bio je doskočiti problematici neprimamljive lokacije i prikazati je dosljedno sebi u prilog. Tu dolazimo do ideje o kreiranju vlastitih introvertnih vizura. Svaka prostorija dobila je svoj vizualno jasni karakter pa umjesto da veliki izlozi pročelja oplemenjuju interijer zanimljivim kadrovima urbane sredine u kojoj se prostor nalazi – napominju dizajneri.
Prostorom dominiraju neonski natpisi, karakteristični za osamdesete godine, koji se vraćaju u velikom stilu, a korišteni su i u ovom prostoru. Je li njihova funkcija svojevrsni retro hommage ili su samo ukrasni element u prostoru? Zbog popularnosti 80-ih počeli su se češće pojavljivati u interijerima, no oni su svojevrstan “potpis” našeg studija (POOP) prisutan u gotovo svim našim projektima zadnjih gotovo deset godina.
Intenzitet i ton svjetla koji neon otpušta neizostavan su začin atmosferama koje čine našu estetiku te je uvijek i korišten u tu svrhu: translatiranja atmosfere iz dnevne scene u noćnu neonsku izmaglicu – kažu iz Poopa. Stilsku priču, dakako, prati i namještaj.
– Svaki komad namještaja pomno je biran ili izrađen po mjeri kako bi u potpunosti komplementirao karakter prostorije u kojem se nalazi. Kako je osnovni koncept arhitekture prostora bila podjela na manje atmosfere, tako je i namještaj morao biti “tihi partner” u toj priči. Renomirana
imena nenametljivo besprijekornog dizajna kao što su Gubi ili Norman Copenhagen ispostavili su se vrlo zahvalni kod strogo preciznih zahtjeva koje smo imali u detaljima, specifičnom materijalu i tonu. Gdje su zahtjevi prostora previše složeni, tu smo pristupili vlastitom dizajnu i izradi po mjeri. Posebno smo zadovoljni izvedbom lebdeće vitrine za kolače i pribora za hranu, masivnog mramornog šanka s karakterističnim retropultom po mjeri i XL klupe sa zidnim jastucima “keksima” ispod neona koje smo također mi dizajnirali – ponosno zaključuju iz Poop Studija.