I gastro i dizajn

Od kolača i capuccina nastao je ljupki "Kolaccino"

Kolaccino
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/19
16.07.2014.
u 17:30

Nastavljajući priču o interijerima zagrebačkih slastičarnica, zavirili smo u jako šarmantni Kolaccino u Gajnicama.

Slastičarnica Kolaccino u Gajnicama ima samo 40-ak četvornih metara na tom prostoru smještena je i proizvodnja i hladnjaci s kolačima i mjesto za goste. Upravo kvadratura prostora nametnula je funkcionalnost i promišljanje o svakom centimetru kao prioritetan zadatak.

Tako u interijeru nema ničega što je samo sebi svrha, a za svaka postavljena stvar morala je imati svoje opravdanje. Nakon detaljno razrađenog projekta koji potpisuje arhitekt Bernard Domniku, krenula je adaptacija prostora, a prilikom preuređenja vješto su iskorišteni i materijali koji su zatečeni.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL, Josip Regović/PIXSELL

Ideja od samog početka bila je da se napravi i ponudom, ali i interijerom mjesto koje bi servisiralo obližnji park ističe Bernard Domniku, naglašavajući kako su željeli brendirati mjesto koje ima kvartovsku i obiteljsku atmosferu, gdje će se ugodno osjećati i mame s malom djecom ili djedovi i bake na kavi dok se unuci igraju u obližnjem parku.

Dominantni materijal je drvo, a nastojalo se koristiti i što više recikliranih materijala. Tako su posebno zanimljivi lusteri Kolumbovo jaje, dizajnerice Valentine Carrette, napravljeni od recikliranog vodootpornog kartona koji se inače koristi za kutije od jaja.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL, Josip Regović/PIXSELL

Jednako atraktivno izgledaju i lusteri presvučeni u tkaninu koja asocira na kuhinjske krpe, a njih su dizajnirale Marta Puntijar i Domniku, dizajnerski dvojac poznatiji pod imenom Shushe. One su prostoru dale svoj pečat kroz dizajn, ali su osmišljavale vizualni identitet, od logotipa do popularnih "škarnicli" u kojima se pakiraju kolači.

U prostoru prevladavaju bijela, boja drva i zeleno-plava. Sav namještaj rađen je po mjeri i prema idejnim projektima arhitekta.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL, Josip Regović/PIXSELL

Dizajnerski dvojac i arhitekt surađivali su i na vizualnom identitetu Kolaccina, a slastičarnica je naziv dobila igrom riječi kolač i capuccino. Posebnost Kolaccina je i terasa koja ima mjesto za parkiranje dječjih kolica, te kutak u interijeru za presvlačenje beba.

>>U interijeru i kolačina - miks američkog podneblja

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije