magiswall

Od skice do više od 100 tisuća prodanih tapeta - priča o uspjehu domaćeg brenda

Davor Puklavec/PIXSELL
07.11.2024.
u 06:00

MagisWall posluje više od 13 godina, te smo stvarno pioniri proizvodnje tapeta na našem tržištu. Tako da smo se mi probijali prilično davno, te smo danas etablirani kao vodeći brand za proizvodnju zidnih tapeta, slika na platnu te sličnih dodataka. Što se inozemstva tiče, ponosna sam na činjenicu da gotovo 20% naše ukupne prodaje čini izvoz

Janja Pavetić kreativna je i pokretačka snaga iza poznatog domaćeg brenda MagisWall koji na tržište donosi proizvode za zidove vrhunske kvalitete i dizajna – u ponudi imaju zidne tapete, zidne naljepnice, slike na platnu i naljepnice za vrata i namještaj. Janja je oduvijek sanjala da će imati svoj biznis – što je i ostvarila zajedno sa svojim suprugom prije trinaest godina. Svi njihoviproizvodi se proizvode u Zagrebu, iza sebe imaju više od stotinu tisuća proizvedenih i isporučenih proizvoda koji krase zidove zadovoljnih kupaca diljem svijeta. Impresivno zar ne? Stoga smo odlučili čuti iz prve ruke, upravo od Janje, kako su se tapete u interijere vratile u velikom stilu.

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Kao što smo spomenuli, posljednjih godina tapete su doživjele veliki povratak u interijere, što je, po vašem mišljenju, tome razlog?

Želja za personaliziranim interijerom je uvijek bila u ljudima i izražavali su ju na razne načine (bojom zidova, detaljima u interijeru, slikama, i slično). Tapete kakve danas radimo su doživjele svoj procvat razvojem tehnologije. Sada više ne morate imati monotone ponavljajuće uzorke koje kupite u roli, nego možete dobiti dizajnersko djelo prilagođeno baš vašem zidu u milimetar. U MagisWallu, svakoj narudžbi pristupamo individualno. Bilo da želite promijeniti boje, razmještaj elemenata, imate kosine, vrata, sve je moguće namjestiti kako bi dobili naš dizajn sukladno vašim potrebama i željama. Tapete su popularne upravo zbog toga što udahnjuju identitet svakom prostoru.

Trendovi u interijerima mijenjaju se nikad brže, pa tako i u industriji koja ih prati. Što je trenutno u trendu, odnosno, što se najviše traži iz vašeg asortimana?

Istina je, trendovi se stalno mijenjaju, ali isto tako valja naglasiti da većina ljudi voli ostati vjerna jednostavnosti. Na kraju se sve svede na to da žele interijer koji ih opušta nakon napornog dana, u kojem je ugodno živjeti. Bež i sivi tonovi, lagane nijanse, prozračne tapete s nagovještajem prirode su nama uvijek bestselleri. Međutim, veseli me vidjeti i odvažnost u obliku popularnih nijansi boja, kolorističnijih interijera, te prije svega apstraktnih motiva. To je želja da se umjetnost koja je nekad bila vezana za slikarska platna prenese na velike formate zidova. Obožavamo crtati apstrakcije, jer su oni neki naš pogled na umjetnost i tu si dopuštamo najviše kreativne slobode. Imate li neko pravilo, ili savjet, kojeg se držite pri uređenju interijera, a koje bi moglo pomoći onima manje stručnima? Ako gledamo iz aspekta uvođenja tapeta u interijer, ne smije biti previše jer tapete zauzimaju prilično velike površine. Npr. ako imate izražen namještaj, više boja, struktura, detalja, potrebno je odabrati tapetu smirenijih tonova, sitnijeg uzoraka kako se ne bi nadmetala s ostalim izraženim komadima. Ako imate interijer smirenijih boja, jednostavnijih linija, onda volim reći da ne možete pogriješiti s odabirom tapete. Dapače, onda je poželjno da tapetom naglasite neki zid i stil uređenja koji želite postići.

Koji su noviteti u vašem asortimanu?

Noviteta u našem asortimanu ima stvarno puno. U Zagrebu imamo proizvodnju na više od 700 m2, koja je postala bogatija za cijeli pogon za tisak na tekstile. Točnije, radi se o dva odvojena pogona – jedan za tisak na pamuke i miješane materijale, drugi za tisak na poliestere. Glavna ideja iza ovog noviteta nam je uparivanje tapete s drugim detaljima u interijeru. Npr. trenutno radimo na oglednoj sobi jednog hotela gdje ćemo upariti tapetu na zidu, uzglavlje kreveta, ukrasni prekrivač, jastučiće i stolicu. A kako se svemu pristupa dizajnerski, nećemo imati dosadno ponavljanje, nego ćemo prenositi elemente, ali dati i karakter svakom komadu. Od novosti bi dalje izdvojila nove materijale za zidne tapete, čime smo vrhunsku kvalitetu digli na još veći nivo.T u je i naša Spark kolekcija te Sticky Textile, samoljepljivi tekstil koji je idealan za oblačenje namještaja i vrata. A ono što će biti najveća novost koji smo nedavno najavili, je da ćemo uz tekstile do kraja godine pustiti na tržište i vlastite kolekcije sitnog komadnog namještaja kroz brand koji će se zvati MagisHome. Radi se o uzglavljima kreveta, bean bagovima, posteljini za klince, tabureima za ulazni prostor i slično. Sve će biti naš dizajn, naši tekstili, hrvatska proizvodnja, te će se moći upariti s našim tapetama.

Nedavno ste predstavili novu kolekciju koja je posebna po materijalima sa zlatom, bakrom i srebrom. O čemu je riječ? U pitanju je inovacija na tržištu?

Radi se o materijalima koji su u svojoj osnovi imitacija zlata, srebra i bakra, te mi po njima printamo svoju umjetnost. Naziv ove ponude je MagisWall SPARK i apsolutni je novitet na tržištu. Materijali su iznimno izdržljivi, mogu ići čak i u vlažne prostore kao i naši ostali materijali, otporni su na grebanje i habanje, mogu se brisati mokrom krpom, te imaju sve certifikate za bilo koji prostor, do bolnica, kao i ostatak MagisWall ponude materijala.

Kome je namijenjena nova kolekcija? Kakvi su motivi?

Smatramo da će i Spark kolekcija naći svoje mjesto u svim interijerima, kao i ostatak naše ponude. U privatnim objektima ju vidimo na nekim manjim zidovima, gdje je potrebno stvoriti neki akcent i dati dozu luksuza. U većim količinama ju vidimo u grandioznim prostorima, koji zahtijevaju poglede, koji trebaju izazivati divljenje na prvi korak. To su predvorja hotela, ugostiteljski objekti, kuće za odmor, beauty saloni, upravne zgrade i slično. Što je, po vama, glavna razlika između vaših proizvoda i onih sličnih na tržištu? Stvarno ne volim govoriti o konkurenciji, s većinom njih na našem tržištu sam u dobrim odnosima i smatram ih vrijednim ljudima koji pokušavaju naći svoj put i ponuditi najbolji proizvod koji je u njihovoj moći. MagisWall posluje uspješno 13 godina, te ono što mi pružamo kupcu je kvaliteta proizvoda, koja je neupitna i potvrđena činjenicom da imamo preko 100.000 kupaca, a niti jednog negativnog reviewa dok samo javno na internetu postoje tisuće i tisuće pozitivnih.

Vodootporne tapete sve su popularnije, mislite li da su dobro rješenje za kuhinju i/ili kupaonicu?

Mislim da je to idealno rješenje, posebno ako pričamo o kupaonici. Time dosadnu, pomalo tipsku prostoriju doma pretvarate u spa oazu i prostor s karakterom, privlačnog dizajna. Meni je osobno najdraža kombinacija dobrih, neutralnijih pločica i jednog do dva akcent zida s ovom tapetom. Fiberglass tapeta je visokokvalitetno rješenje, izrađeno od tkanih staklenih vlakana te je kao takvo dugotrajno, otporno na habanje, te pogodno čak i za upotrebu u objektima s velikom fluktuacijom (hoteli I wellnessi). Jednostavne su za održavanje te se čiste uobičajenim sredstvima za čišćenje u domaćinstvu.

Gdje pronalazite inspiraciju za dizajn?

Inspiraciju za dizajn nalazimo stvarno svugdje. Trudimo se pratiti trendove i biti relevantni. Ali volim reći i stvarno se toga držimo, da su naši kupci naša najveća inspiracija.

Koliko je teško probijati se na domaćem tržištu? Radite li i s drugim tržištima? Ako da, imaju li Hrvati isti ukus kao ostali ili se po nečem razlikuju?

MagisWall posluje više od 13 godina, te smo stvarno pioniri proizvodnje tapeta na našem tržištu. Tako da smo se mi probijali prilično davno, te smo danas etablirani kao vodeći brand za proizvodnju zidnih tapeta, slika na platnu te sličnih dodataka. Što se inozemstva tiče, ponosna sam na činjenicu da gotovo 20% naše ukupne prodaje čini izvoz. Najviše je to u regiju, Slovenija, BiH, Srbija i slično. Ali imamo MagisWall zidove stvarno svugdje, kako u npr. New Yorku, tako i u Iraku. Glavni san je zapravo da ovaj hrvatski proizvod i brand postane svjetski prepoznat, a da sve što radimo dolazi iz Hrvatske.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije