velika akcija

8500 sadnica za očuvanje šuma i prirodnih staništa

14.11.2022.
u 11:34

U drugoj fazi kampanje otkriveno je kako je luksuzan dom koji se poklanja zapravo dom za ptice koji će Sobočan „izgraditi“ s novo zasađenih 8500 sadnica u okviru projekta pošumljavanja

Međimurska tvrtka Sobočan, osim inovativnim proizvodima, ističe se i inovativnim projektima društveno odgovornog poslovanja. Kako bi potaknula promjene i ukazala na važnost brige o okolišu, pokrenula je kampanju pošumljavanja koju prati intrigantna marketinška kampanja.

Tako su mnogi posljednjih tjedana na internetskim platformama i billboardima primijetili poruke „Želiš li ovakav luksuz? Poklanjamo“, koje su navodile na pomisao kako se radi o stvarnim luksuznim nekretninama i zainteresirale za aktivno praćenje kampanje. U drugoj fazi kampanje otkriveno je kako je luksuzan dom koji se poklanja zapravo dom za ptice koji će Sobočan „izgraditi“ s novo zasađenih 8500 sadnica u okviru projekta pošumljavanja. Akciju mogu poduprijeti i svi zainteresirani, i to samo osmijehom, jer će za svaki osmijeh prikupljenih putem Instagram filtera, Sobočan zasaditi jedno drvo.

„U skladu s našom strategijom zelenog poslovanja nastojimo vratiti zajednici ono što kao resurs koristimo u svom poslovanju. Tako, kroz akciju pošumljavanja želimo pridonijeti očuvanju i raznolikosti šuma, koje su naša pluća i stanište brojnim životinjskim vrstama. Pomalo neobičnom kampanjom željeli smo privući pažnju, potaknuti javnost na podršku našoj inicijativi kako bismo zajedno doprinosili čistijem i zdravijem okolišu. Zato nam je svaki osmijeh koji prikupimo važan u ostvarenju našeg cilja“, istaknuo je Pece Acev, direktor marketinga iz Sobočana.

Kampanju Sobočana, koja će trajati godinu dana i kulminirati Festivalom Zeleno na Svjetski dan pošumljavanja, 28. travnja 2023. godine, podržali su i domaći green influenceri Vedran Grizbaher, Darija Walter i Zara Hrvatin te mnoge osobe iz javnog života.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije