Pri dizajniranju nove, proljetne kolekcije za dom, pod etiketom Dior Maison, dizajnerica Cordelia de Castellane, inače zadužena i za Diorovu kolekciju za djecu i bebe, nadahnuće je pronašla u, kako kaže, skromnoj, ali istovremeno moćnoj - đurđici. Upravo je ovaj cvijet, poznat po svom opojnom mirisu i cvjetovima u obliku zvona, lajt motiv koji se proteže kroz cijelu kolekciju - od čaša, preko tanjura pa sve do tekstila.
Osim đurđice, u novoj kolekciji dizajnerica se oslonila i na djetelinu naglašavajući kako nam svima, u ovim vremenima, "treba doza optimizma i pogled u bolju budućnost".
Od motiva tu se, dakako, kao i u svakoj kolekciji, nalazi nezaobilazni tigar, a dizajnerica, inače sklona nebojama, ovaj put u u kolekciju je "pustila" i ljubičastu, žutu pa čak i crvenu.
Detalji su filigranski izrađeni, svo posuđe ručno je rađeno, a totalni hit su čaše i vrčevi koji u sebi imaju "zarobljene" životinje i/ili biljke. Međutim, sve te divote dostupne su ipak samo onima dubljeg džepa jer cijena je paprena. Primjerice za jedan tanjur s ovim prestižnim potpisom platit ćete 900 kuna....