Španjolski modni div Zara nastavlja s novom strategijom kojoj je za cilj kupcima pružiti sikustvo luksuzne kupnje po povoljnim cijenama. Prvi korak u tom smjeru vidjeli smo prije par dana kada je u Lisabonu otvorena druga najveća Zara na svijetu (najveća je u Madridu). Zara ima novu strategiju i ta nova strategija uključuje high end iskustvo na odabranim lokacijama diljem svijeta koje će priovući milijune turista.
Ovo zdanje se proteže na pet tisuća kvadrata i na tri kata i na jednom mjestu ćete pronaći ženski, muški, dječji odjel i naravno Zara Home odjel. Tu je i poseban dio posvećen beauty proizvodima. Pored standardne ponude Zara dolaze u Zarine dućane. Sve specijalne kolekcije uglavnom možete pronaći online te će ovaj prostor biti prva prava offline prezentacija za neke suradnje.
Uređenje ovog impresivnog prostora potpisuje arhitektonski studio Elsa Urquijo Arquitetos koji su za ovaj projekt povezali pet zgrada u jednu. Svaki dio prostora je promišljen do zadnjeg detalja, a uređenje je minimalističko uz kontrast raskoši i naslijeđu samog prostora. U interijeru vladaju neutralni tonovi, a kroz cijeli objekt su postavljene biljke.
Zara je ovdje otvorila i caffee bar gdje možete probati lokalne portugalske slastice te popiti finu kavu ili matchu. Sve je napravljeno u suradnji s poznatim domaćim ugosititeljskim objektom Castro.