Javnost je Miu Antunović upoznala kada je, kao prva iz Hrvatske, ostvarila modnu suradnju s Khloe Kardashian, potom je glamuroznu karijeru u svijetu mode podredila obitelji, a sada sama izlazi na tržište i donosi nešto novo – prve "Smart Luxury" svijeće Moel.
Na velike stvari se jednostavno mora odvažiti i ne posustajati. Velike stvari ne moraju uvijek nužno biti fizički najveće i najvidljivije, ali sitnicama možemo dragim ljudima učiniti život ljepšim, sretnijim i bogatijim. Sitnicama kao što je miris koji će zamrznuti trenutak naše sreće u nezaboravnu uspomenu - kaže ambiciozna Vinkovčanka.
Prvi iz linije mirisa svijeća Moel nosi ime "Fearless" i svojevrsna je poruka za sve koji unatoč teškoj ekonomskoj situaciji sami koračaju poslovnim vodama. „Kada shvatiš da te kriza konstantno podmuklo promatra iza ugla, naučiš joj pokazati zube!“
Svoj je uspjeh prvo potražila na međunarodnoj modnoj sceni, a taj ju je put odveo u Istanbul gdje je ostvarila iznimno uspješnu karijeru modela te i dan danas upravo njezino lice krasi mnoge kampanje u toj državi od 82 milijuna ljudi.
S rastom poslovnih ponuda odlučila se probiti na američkom tržištu, gdje je dobro naučila kako zapravo funkcionira poslovni svijet.
-Konkurencija u SAD-u nemjerljivo je veća nego bilo gdje drugdje i zato sam morala paralelno raditi po nekoliko poslova kako bih se financirala i omogućila si da pokucam na što više vrata - kaže Mia.
Tako su se otvorila i prva velika vrata u obliku suradnje s Khloe Kardashian kad je postala jedno od zaštitnih lica njezine linije traperica.
Planove je "pomrsila" ljubav koja je Miu vratila u Europu, gdje se budućem suprugu pridružuje u Bruxellesu i prihvaća "normalan" posao u struci te postaje voditelj digitalnih komunikacija u Europskom parlamentu.
Imala sam normalan posao i sređen život za kakvim mnogi čeznu, ali me to nije u potpunosti ispunjavalo. Shvatila sam da posao odrađujem i da me ne inspirira, da me ustaljeno radno vrijeme i monotonost posla ubijaju, a da pravu radost zapravo nalazim u malim stvarima i darovima koje stalno izrađujem za sve moguće prigode, od rođendana do božićnih poklona. Znala sam da je vrijeme za promjenu, a puno veći rizik sam već ionako napravila odlukom da se vratim u Zagreb. Bilo je teško, ali sam osjećala da imam kontrolu nad svojim životom i to je bilo jako oslobađajuće. Takav sam osjećaj htjela i u poslu - objašnjava Mia svoj potez.
Tada se glavi počela kuhati ideja za liniju luksuznih svijeća Moel.
- Jednog Božića Pinterest me doveo do "uradi sam svijeće" pa sam malo istraživala i odlučila ih napraviti. Od te prve male kolekcije bila sam očarana i ideja da imam vlastitu tvrtku za svijeće me konstantno pratila - ističe.
Ali uz mirisnu ideju opet se pojavila kriza, ovog puta u obliku koronavirusa, koja je podmuklo zarobila svjetska gospodarstva pa tako i hrvatsku ekonomiju učinila vrlo nesigurnom za poslovanje, posebice kada su u pitanju „mali“ poduzetnici.
- Sto puta sam samo sebe uhvatila u preispitivanju: Pa gdje ćeš baš sada u poduzetništvo? Što ti je ovo trebalo? Nisam imala odgovor na ta pitanja, znala sam jedino da to želim i da moram probati - poručuje Mia.
Od početka sam željela prirodne svijeće koje nisu testirane na životinjama! Briga o našem globalnom domu mi je jako važna i baš zbog toga sam odlučila koristiti sojin vosak koji je biorazgradiv i iz obnovljivog izvora, te mirisna ulja bez ftalata odnosno plastifikatora koji dokazano izazivaju niz zdravstvenih problema, od problema s dišnim putevima, preko problema s hiperaktivnošću do problema sa plodnošću i mnogih drugih - poručuje.
O svemu brine sama. Nabava materijala, topljenje voska, pakiranje i logistika - sve je to u njezinim rukama. Vrlo pedantna u svemu čega se dohvati ništa ne prepušta slučaju, a ono što svijeće čini dodatno posebnima je i jedinstveno pakiranje.
Svi ostali proizvođači imali su vrlo jednostavne ambalaže, uglavnom prozirne staklenke i kartonske omote u prirodnim bojama, što je sjajno, ali činilo mi se da su prilično slični jedni drugima i željela sam nešto u svom stilu. Željela sam luksuz, ali luksuz koji nije štetan ni za ljude ni za okoliš - objašnjava Mia.
Ljeto uz svijeću Kolekcija Moel svijeća trenutačno sadrži šest mirisa. Primjerice, Sweet 'n' Juicy odiše tropskim krajevima, a zajedno s Cloudom u kojemu se hladne morske note i sol isprepliću s nijansama laganog kokosovog cvijeta automatski će vas odvesti na omiljene morske destinacije dok na svojoj terasi uživate u svježini vašeg omiljenog osvježavajućeg pića.
Uživanje je upravo poanta Moel priče. U svijećama se može uživati svih 365 dana u godini, a ne samo zimi. Iako je ideja Moela upravo Božić i čarolija darivanja ova linija svijeća ima moć odvesti nas uvijek na neko ljepše mjesto u kojemu prevladava hedonistički trenutak. Ali to mjesto ne mora biti negdje daleko. Može biti u lijepim sjećanjima ili tik do nas u sigurnom zagrljaju koje nam pruža naše dijete. Upravo je zagrljaj svog sina Mia željela zaključati u trenutku pomoću mirisa New Baby koji je sladak i nezaboravan te podsjeća na sreću koju izazivaju naša djeca.
U Moel svijećama je pomiješana priča, želja i trud, a topljenjem visokokvalitetnog voska širi se priča o trenutku koja od običnog prostora stvara luksuzni dom pun ljubavi. Pa unatoč globalnoj ekonomskoj neizvjesnosti budućnost ove mlade Vinkovčanke i njenih svijeća neodoljivo miriše na uspjeh!
Za svakodnevnu inspiraciju pratite nas i na Instagramu!