U samom centru Zagreba, u Frankopanskoj ulici, otvoren je walk in salon Vikler i ruž koji je svojim konceptom oduševio zahtjevnu zagrebačku beauty scenu. Kozmopolitski chic ambijent i ugodna atmosfera osvajaju na prvi pogled.
Odabir sofisticiranih boja kao što su siva, srebrna i zlatna u kombinaciji sa senzualnim materijalima poput kože i baršuna te originalna ogledala dodatno naglašavaju ovaj urbani stil koji je autorica interijera, Snješka Kožul iz studija Papillon, provlačila kroz cijeli prostor i uspješno spajala s ostalim stilovima.
200 kvadrata ove beauty oaze podijeljen je u nekoliko smislenih cjelina, različitih atmosfera i stilova dizajna interijera. Ulaznim dijelom, gdje je smještena recepcija, vlada monokromatski dizajn s industrijskim elementima koji su neodoljiva kulisa za Instagram fotografije. Sivi tonovi nalaze se na stropu, zidovima i podu te se nadovezuju na radni prostor gdje vrhunski koloristi i frizeri preuzimaju klijente. Prostor je opremljen modernim, minimalističkim profesionalnim namještajem, a cijeli dizajn upotpunjen je detaljima koji pripadaju klasičnijem stilu. U tom centralnom, najvećem dijelu prostora, vertikalnim, zelenim vrtom vizualno je odvojena zona za pranje kose što cijelom interijeru daje smirenu notu.
U današnje vrijeme užurbanog načina života mnogim zaposlenim ženama, studenticama i majkama upravo koncept walk in salona, odnosno salona u kojem nema naručivanja, savršeno odgovara. Iako je čekanje u salonu minimalno, do 30 minuta, mislilo se doista na sve pa je tako dizajnirana i čekaonica koja od ostatka prostora odudara svojim koloritom, a nazvana je „Vogue room“.
Uređenje „Vogue rooma“ inspirirano je retro stilom, obogaćeno neonskim natpisima, vintage haubama i tapetom s porukom „ Life is too short to have boring hair“. Dominantna ružičasta boja naprosto će vas mamiti na fotografiranje i označavanje lokacije.
U salonu postoji i prostorija „Gold room“, intimna oaza za klijente koji će provesti duže vrijeme u salonu zbog zahtjevnih tretmana.
„Kroz naš salon prolazi veliki broj klijenata, budući da je riječ o walk in konceptu koji ima zahtjevnu organizacijsku koncepciju. Željela sam stvoriti prostor gdje se svi osjećaju ugodno i dobrodošlo“- izjavila je vlasnica i menadžerica salona Arijana Barić.