LIVING - novosti iz svijeta interijera
Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Jeste li čuli za Pile i Vile? To je najcool dućan sa strojevima koji smo vidjeli!

. Zasebna zona za izlaganje posvećena je električnim biciklima, novitetu u ponudi Pila i Vila, koji su dodatno istaknuti elementom u obliku planine – idealnog terena za ljubitelje sportske i adrenalinske vožnje
23. svibnja 2020. u 09:05 0 komentara 495 prikaza
Foto: Domagoj Blažević

Dizajn interijera sve više postaje kreiranje doživljaja u prostoru i pričanje autentične priče o brendu. Upravo na taj način projektima pristupaju u zagrebačkoj agenciji Brigada, a još jedan u njihovom opusu jest dizajn trgovine Pile i Vile koja prodaje i nudi uslugu servisa strojeva za uređenje vrta, travnjaka i šume.

 | Autor : Domagoj Blažević Foto: Domagoj Blažević

Prvi korak, nakon detaljne analize prostora i kretanja kupaca, bio je pročistiti linije kretanja, „osloboditi“ pogled kupaca prema različitim kategorijama proizvoda i unijeti prirodu u interijer. Zbog dimenzija, ali i rasporeda izloženih proizvoda, prostor je ranije bio pomalo nepregledan, a kretanje kupaca između prodajnog i servisnog dijela nejasno. Glavne karakteristike interijera sad su pak prozračnost, čiste linije, svijetle boje i prirodni materijali, tipični za skandinavski dizajn, dok dominantne vertikale u prostoru asociraju na vertikalnost šuma i stabala.

 | Autor : Domagoj Blažević Foto: Domagoj Blažević

Pri ulasku u prostor napravljena je jasna distinkcija između prodajnog i servisnog prostora te zone za izlaganje i isprobavanje proizvoda. Nepravilan raster drvenih vertikala, osim što naglašava visinu prostora i asocira na šumski ambijent, služi i kao element za razdvajanje kategorija te pozicija za opis proizvoda, što doprinosi lakšem snalaženju i sužavanju izbora unutar pojedinih kategorija proizvoda. Zasebna zona za izlaganje posvećena je električnim biciklima, novitetu u ponudi Pila i Vila, koji su dodatno istaknuti elementom u obliku planine – idealnog terena za ljubitelje sportske i adrenalinske vožnje.

 | Autor : Domagoj Blažević Foto: Domagoj Blažević

Vrtlarstvo postaje stil života, čemu je zasigurno pridonijela i ova pandemija. Sve više ljudi okreće se prirodi, uređenju okućnica i vrtlarstvu. Ovim projektom htjeli smo pokazati kako svaka trgovina, bez obzira na proizvod koji prodaje, treba kupcu pružiti poseban doživljaj kupovine. U ovom prostoru to smo željeli postići asociranjem na prirodu i aktivan stila života - izjavila je arhitektica Ena Tadej iz Brigade.

 | Autor : Domagoj Blažević Foto: Domagoj Blažević

Direktorica tvrtke Pile i Vile, Martina Drezga istaknula je kako preuređenje trgovine bilo logičan korak u razvoju tvrtke: „Nakon gotovo 7 godina i uspješno obavljenog rebrandinga, shvatili smo da je vrijeme i za promjenu u prostoru. Iako je trgovina već bila jedinstvena u branši i pružala iskustvo kupovine kakvo (nažalost) ne očekujete pri kupovini vrtnih alata, željeli smo još primjerenije uobličiti naše vrijednosti i postaviti nove standarde. Iako zvuči kao kliše, mi zaista vjerujemo i živimo filozofiju stalnog razvoja i napretka. Brigada se činila kao logičan izbor, budući da problematici pristupaju analitički i s puno iskustva. Možemo reći kako su nakon ove uspješne intervencije stvari u trgovini zaista sjele na svoje mjesto.“

moderno Zavirite u izlog nove Alfa Vision Optike u centru Zagreba vole vrućinu Imate balkon ili vrt na suncu? Zasadite ovih sedam biljaka! Ikea interijer UNESITE PROMJENE 10 ključnih ideja kako da učinite svoj dom boljim
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.