Dizajn interijera sve više postaje kreiranje doživljaja u prostoru i pričanje autentične priče o brendu. Upravo na taj način projektima pristupaju u zagrebačkoj agenciji Brigada, a još jedan u njihovom opusu jest dizajn trgovine Pile i Vile koja prodaje i nudi uslugu servisa strojeva za uređenje vrta, travnjaka i šume.
Prvi korak, nakon detaljne analize prostora i kretanja kupaca, bio je pročistiti linije kretanja, „osloboditi“ pogled kupaca prema različitim kategorijama proizvoda i unijeti prirodu u interijer. Zbog dimenzija, ali i rasporeda izloženih proizvoda, prostor je ranije bio pomalo nepregledan, a kretanje kupaca između prodajnog i servisnog dijela nejasno. Glavne karakteristike interijera sad su pak prozračnost, čiste linije, svijetle boje i prirodni materijali, tipični za skandinavski dizajn, dok dominantne vertikale u prostoru asociraju na vertikalnost šuma i stabala.
Pri ulasku u prostor napravljena je jasna distinkcija između prodajnog i servisnog prostora te zone za izlaganje i isprobavanje proizvoda. Nepravilan raster drvenih vertikala, osim što naglašava visinu prostora i asocira na šumski ambijent, služi i kao element za razdvajanje kategorija te pozicija za opis proizvoda, što doprinosi lakšem snalaženju i sužavanju izbora unutar pojedinih kategorija proizvoda. Zasebna zona za izlaganje posvećena je električnim biciklima, novitetu u ponudi Pila i Vila, koji su dodatno istaknuti elementom u obliku planine – idealnog terena za ljubitelje sportske i adrenalinske vožnje.
Vrtlarstvo postaje stil života, čemu je zasigurno pridonijela i ova pandemija. Sve više ljudi okreće se prirodi, uređenju okućnica i vrtlarstvu. Ovim projektom htjeli smo pokazati kako svaka trgovina, bez obzira na proizvod koji prodaje, treba kupcu pružiti poseban doživljaj kupovine. U ovom prostoru to smo željeli postići asociranjem na prirodu i aktivan stila života - izjavila je arhitektica Ena Tadej iz Brigade.
Direktorica tvrtke Pile i Vile, Martina Drezga istaknula je kako preuređenje trgovine bilo logičan korak u razvoju tvrtke: „Nakon gotovo 7 godina i uspješno obavljenog rebrandinga, shvatili smo da je vrijeme i za promjenu u prostoru. Iako je trgovina već bila jedinstvena u branši i pružala iskustvo kupovine kakvo (nažalost) ne očekujete pri kupovini vrtnih alata, željeli smo još primjerenije uobličiti naše vrijednosti i postaviti nove standarde. Iako zvuči kao kliše, mi zaista vjerujemo i živimo filozofiju stalnog razvoja i napretka. Brigada se činila kao logičan izbor, budući da problematici pristupaju analitički i s puno iskustva. Možemo reći kako su nakon ove uspješne intervencije stvari u trgovini zaista sjele na svoje mjesto.“