Varšavska ulica u Zagrebu postala je bogatija za novi, zanimljiv prostor koji svojim posjetiteljima nudi više od nove frizure i ljepšeg izgleda. Na kućnom broju sedam smjestio se frizerski salon Fen bar, koji, kao što mu samo ime govori, osim usluga njege kose, pruža korisnicima i neke druge sadržaje - mogućnost uživanja u finoj kavi i osvježenja flaširanom vodom FenBar, koje su dio brandinga cijelog prostora.
Naime, osim unutarnjeg izgleda salona i samog naziva, produkt dizajnerica Marita Bonačić i grafička dizajnerica Negra Nigoević osmislile su vizuale na nizu dodatnih proizvoda na kojima se provlači logotip – od pregača, četki i fenova, preko šalica i flaširane vode pa sve do radnih jedinica.
Kako su nam objasnile dizajenrice, brand je nastao inspiriran suvremenim superjunakinjama svakodnevice – kraljicama urbanih džungli strastvenih oko karijere, putovanja, mode i ljepote.
– Brzina gradskog života, jurenje za karijerom, te istovremena potreba za izgledom boginje, u svim gradovima svijeta iziskuje jednako brzu i efikasnu uslugu. Mnoge žene složit će se da je nekad sve što im je potrebno da im dan bude dobar jesu dobra kava i dobra frizura – govori Marita Bonačić. Izgled i odabir boja u salonu odraz je suvremenih tendencija i minimalizma – dominiraju crna, bež i antracit uz dodatke fluorescentnih tonova i crvene, a od materijala plastika, keramika, beton i OSB ploče.
One se, osim na podovima, pojavljuju i na zidovima i vratima. Bijela zidna keramika, svjetledća neon slova te zidovi od sirovog betona također su doprinos modernom konceptu, ali i poveznica sa urbanim načinom života.
>>Male, ali uočljive izmjene koje će prostor učiniti atraktivnim