Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Domaći suveniri ovjenčani brojnim nagradama za dizajn pričaju genijalnu priču

Greethings from Croatia prepoznat je po svojim kutijicama od čvrstog materijala, učvršćenih magnetom, tako da kvaliteta hrvatskih proizvoda koji se nalaze unutra ne iscuri i ne pobjegne. Kutije su različitih veličina, a zasad su samo pravokutnog oblika
05. studenoga 2019. u 07:25 0 komentara 249 prikaza
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

U pogonu su tek dvije godine, a svojim su dizajnom zapeli za oko svjetskih medija i Zagreb Design Week svrstao ih je među 50 proizvoda s najboljim dizajnom. Greethings from Croatia prepoznat je po svojim kutijicama od čvrstog materijala, učvršćenih magnetom, tako da kvaliteta hrvatskih proizvoda koji se nalaze unutra ne iscuri i ne pobjegne. Kutije su različitih veličina, a zasad su samo pravokutnog oblika.

 | Autor : Sanjin Strukić/PIXSELL Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Donji dio kutije razigrano je šaren, a poklopac je u jednoj nijansi. Na samom vrhu nalazi se ugravirana reljefna karta Hrvatske, a na pozadini je ugravirana poruka „A journey through Croatia for all your senses“. Oba su detalja oku slabo vidljiva sve dok ne dođu u dodir s kožom ili dok do njih ne dopre sunce. Jedini trag o proizvodu pločica je s prednje strane s logom brenda, a postoji i mogućnost potpune personalizacije kutijica. Dizajn potpisuje Magdalena Krpina Zdilar, a za njezin sadržaj zaslužni su brojni hrvatski OPG-ovi kao što su OPG Bubičić, OPG Siladi, OPG Pavlin, OPG Kavić, OPG Vrabec, Obrt za proizvodnju drvne galanterije Popović, Braniteljska zadruga Arka naša, Magdis d.o.o. i drugi. Hrvatskim proizvodima kao što su vino, likeri, med, začini, čajevi, kozmetika, ali i puzzle, društvene igre, maslinovo ulje te bojanka, obogaćene su kutije koje su osmišljene tako da vam, kada potrošite proizvode, ostane lijepo dizajniran suvenir koji će vas podsjećati na Hrvatsku. Sama ideja na kojoj počiva Greethings from Croatia nastala je iz obiteljskog posla Sonje König.

 | Autor : Sanjin Strukić/PIXSELL Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

– Moj se otac već četrdeset godina bavi pčelarstvom i cijela je obitelj zapravo u tome. Budući da prodaje med, javila se potreba za privlačnim pakiranjem. Budući da je danas pakiranje proizvoda jednako važno kao i sama kvaliteta, morali smo osmisliti kako ga što bolje prezentirati. Na tom tragu nastale su šarene kutijice Greethings from Croatia čiji sadržaj danas krase proizvodi brojnih hrvatskih OPG-ova – kazala je.

Ipak, priznaje, ponekad je jako teško ispričati priču ljudi koji stoje iza tog proizvoda pomoću samo jedne kutije, samo jednog proizvoda. Surađuju i s velikim i malim poduzetnicima, kaže, ali pri odabiru najbitnije je kakvi su ljudi. Osim što je stupila u kontakt s ljudima iz različitih dijelova Hrvatske, ova Zagrepčanka, kaže, u sklopu ovog posla prvi je put upoznala okolicu Zagreba. Najdraži dio ovog posla, tvrdi, prodani je proizvod.

 | Autor : Sanjin Strukić/PIXSELL Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Prodani proizvod u ovom poslu više nije samo moj uspjeh nego uspjeh svih nas. Ništa mi nije draže od zaprimanja poziva koji me obavještava da se nešto prodalo ili kada ja obavještavam neki OPG da je njihov proizvod odlično prihvaćen – objasnila je.

Dakako, poseban je trenutak i kada se javljaju klijenti koji žele istaknuti koliko su zadovoljni.

– Ljudi vole pohvaliti druge – tvrdi. Od proizvoda koji su posebno popularni ističe začine, med, vino, ali i puzzle.

– Zaključak je da ljudi vole jesti, piti i igrati se – uz smijeh zaključuje Sonja. Unutar kutije, osim proizvoda, pametno je upakirana i mala knjižica koja je prevedena na deset jezika te priča priču o Hrvatskoj.

– Zamišljena je kao putovanje Hrvatskom pri kojem stalno doznajete nešto novo. Zamislite da vas vozi neki vlakić u čijoj vožnji doznajete za prvo europsko selo roda, Čigoč, u kojem živi više roda nego ljudi, zatim putujete dalje i doznate da u Zadru more svira orgulje... – kazala je.

 | Autor : Sanjin Strukić/PIXSELL Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

Podnožje kutije u šarenim bojama zatvoreno je poklopcem u nekoliko boja, a time su i proizvodi kategorizirani po osjetilima koje potiču.

Za kozmetiku je korišten ljubičasti poklopac, za začine i čaj plavi, za okus je crveni poklopac, a dječje igre u zaigranoj su žutoj – kazala je Sonja. U tu kombinaciju dodane su i potpuno crne kutije.

 | Autor : Sanjin Strukić/PIXSELL Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

– U postojeću kolekciju boja dodali smo crnu koja je nešto suvremenija i tako upotpunili samu kolekciju – zaključila je. Kutijice se prodaju po cijenama od 19,90 do 199 kuna, a mogu se kupiti u zračnim lukama, ali i svim trgovinama koje prodaju isključivo hrvatske proizvode. Uskoro će biti dostupne i putem web-shopa.

Trend Instagram potvrdio! Ovo su top trendovi u uređenju kupaonica savjeti Plantman - superheroj za biljke iz Osijeka upozorava: Većinu biljaka ubije previše vode! Inovacija Kuća u Italiji isprintana je u cijelosti u 3D tehnici
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.