LIVING - novosti iz svijeta interijera
Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Domaći dizajnerski brend predstavit će se sa samo dva izložbena primjerka

Prostoria u suradnji s dizajn-kolektivom Numen/For Use hrabrim pristupom želi privući pažnju i povećati već sada zavidan izvoz
04. travnja 2019. u 11:31 0 komentara 89 prikaza

U njihovoj se sofi sjedi u uredu francuskog premijera, njihovim su foteljama opremljeni Starbucks u Milanu, zračne luke u Švicarskoj, Rusiji i Izraelu, uredi Microsofta te hoteli od Singapura do Finske. Osvajaju međunarodne nagrade i prisutni su na prestižnim lokacijama od New Yorka do Pariza.

Najuspješniji hrvatski proizvođač vrhunskog namještaja Prostoria zapošljava više od 180 radnika u Svetom Križu Začretju, a ovu brojku planiraju povećati za 50 posto u sljedeće dvije godine fokusirajući se na izvoz. Pritom im je najvažniji alat nastup na međunarodnim sajmovima namještaja. Idući tjedan tako se predstavljaju na onom najpoznatijem, Salone del Mobile u Milanu, i to neočekivanim pristupom. Naime, Prostoria se odvažila u 200 kvadrata izložiti dvije sofe koje, kako kažu, odudaraju od trenutačnih komercijalnih trendova. I sofe i izložbeni prostor, u kojem dominiraju mreže, dizajnirao je hrvatski kolektiv svjetskoga glasa Numen/For Use. – U Milanu predstavljamo dva nova sistema ojastučenog namještaja, Lowlife i Loop.

 | Autor :

Oba su projekta na neki način nastala na istraživanju potencijala novog čitanja koncepata neformalnog prostora i nekonvencionalnih društvenih odnosa koji su karakterizirali supkulturne pokrete šezdesetih godina dvadesetog stoljeća – objašnjava dizajner Nikola Radeljković iz kolektiva Numen/For Use.

Inovacije Za novi doživljaj vode zaslužna je 3D print tehnologija koja pomiče granice

Uz to, Prostoria je jedan od deset odabranih globalnih proizvođača namještaja s ekskluzivnim pravom korištenja novih tkanina apsolutnog svjetskog lidera u proizvodnji dekorativnih tkanina, danskog Kvadrata. Tako će Prostorijini noviteti biti predstavljeni u tkaninama Rafa Simonsa, umjetničkog direktora modnih kuća Jill Sander, Christian Dior i Calvin Klein.

– Oba sistema koja predstavljamo u Milanu karakteristična su po niskom sjedenju koje je trenutačno slabije zastupljeno. Time želimo izaći iz sigurne zone, napraviti nešto manje komercijalno te se nadamo istaknuti iz mase, privući novu publiku i inspirirati arhitekte i dizajnere interijera – ističe arhitektica Biljana Angelovski iz Prostorije.

Produkt dizajn Novi domaći brend namještaja iz čije kolekcije želimo baš - sve!
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.