novo na tržištu

Ako tragate za jedinstvenim vrtnim namještajem i želite personalizirane tapete obavezno dođite u Good Place

Nikola Zoko
10.03.2025.
u 12:03

Kad je riječ o sofisticiranom dizajnu ugodnom na dodir, u GOOD PLACE konceptu postoji još jedan brend koji privlači sve veći broj suvremenih ljubitelja uređenja interijera. GOOD PLACE je ekskluzivni zastupnik Tapeta s potpisom 'made in Croatia'. Zapamtite ga dobro - s potpisom Rococo Decor stižu personalizirane ekološke tapete s teksturiranim dizajnom.

S početkom proljeća, u centru Zagreba (na uglu Prilaza Gjure Deželića 17 i Medulićeve 26) svoja je vrata je otvorio novi GOOD PLACE. Riječ je o jedinstvenoj oazi koja inspirira kreativce i klasičare kako oplemeniti i dekorirati interijere i eksterijere.  U fokusu je veliki izbor vanjskog namještaja za uređenje vrtova, terasa i balkona, te jedinstvenim tapetama koje se svakodnevno proizvode u Hrvatskoj.

Foto: Nikola Zoko


"Dosad smo bili smješteni na Savskoj, ali smo odlučili stvoriti pristupačniji i intimniji prostor u samom centru grada. Osim što smo jedinstveno mjesto u Zagrebu za outdoor namještaj vrhunskih brendova Unopiù, Garda, Talenti i Emu, s ponosom predstavljamo i Dimense Decor Gallery Zagreb – inovativnu tehnologiju proizvodnje koju  je Rococo Decor lansirao 2020. godine" - kaže Lidija Čalović, direktorica tvrtke dodajući kako se na ovom mjestu mogu odabrati noviteti Unopiu vrtnog namještaja beskrajne elegancije i trajnosti, od klasičnog do modernog stila, koji omogućuje kreiranje ambijenta u kojima se svatko može opustiti i uživati. Drugi brend kojeg možete pronaći na ovoj adresi je Emu. Riječ je o talijanskom brendu s preko 70 godina dugom tradicijom proizvodnje vrtnog namještaja i fokusom na metalni namještaj za vanjske prostore- privatne oaze ali i velike terase restorana i kafića. Garda je višestruko nagrađivani brend vrtnog namještaja fokusiran na stvaranje iznimnog namještaja za privatne i javne prostore na otvorenom. Njihove kolekcije namještaja nude savršenu kombinaciju funkcionalnosti, estetike i dubokog poštovanja prema prirodi. Uz spomenute brendove tu je i svjetski poznata talijanska tvrtka Talenti koja eksperimentira s inovativnim tehnologijama i materijalima postavljajući standarde za dizajnerski namještaj. Njihov vrtni namještaj nije samo dizajniran do najsitnijih detalja, već je izrađen od recikliranih tkanina koje su sofisticirano oblikovane.

Foto: Nikola Zoko


Kad je riječ o sofisticiranom dizajnu ugodnom na dodir, u GOOD PLACE konceptu postoji još jedan brend koji privlači sve veći broj suvremenih ljubitelja uređenja interijera. GOOD PLACE je ekskluzivni zastupnik Tapeta  s potpisom 'made in Croatia'. Zapamtite ga dobro - s potpisom Rococo Decor stižu personalizirane ekološke tapete s teksturiranim dizajnom. Tapete su u potpunosti personalizirane u pogledu strukture, tematike, dimenzija i boja. Za njihovu izradu koriste se ekološke sirovine i inovativne tehnologije i upravo je to ono što ih izdvaja od drugih na tržištu.

Foto: Nikola Zoko

"Danas je jasno da naša kreativna snaga zahtijeva više – individualizaciju. U današnjem svijetu dizajn nije samo o trendovima; dizajn je o osobi. Zbog toga smo stvorili koncept koji stavlja individuu u centar kreacije, gdje svatko može izabrati proizvod koji odražava njegov osobni stil i preferencije. Ovaj projekt omogućava svakome da izabere i stvori prostor prema vlastitim željama, jer snaga individua u izboru proizvoda koji im odgovara, postaje ključni element ove suradnje. Spoj umjetnosti i tehnologije koji se sada realizira, nudi nešto više od obične dekoracije – nudi priliku da svaki prostor postane osobna galerija koja odražava jedinstveni karakter i identitet korisnika" - slikarica Alina Neculcea.

Osim o novitetima na otvorenju nove kreativne oaze u centru Zagreba pričalo se i o trendovima kad je uređenje interijera i eksterijera u pitanju. Posebno je bilo zanimljivo čuti savjete koje je dala mg dizajna Korina Zbukvić.

Foto: Nikola Zoko


"S Lidijom i Good place firmom surađujem već godinama i ta suradnja od ključne je važnosti za moj rad kao dizajnerice. Osim vrhunske kvalitete materijala i proizvoda, Lidija se izdvaja svojom sposobnošću da razumije i interpretira moje ideje, što omogućava besprijekornu realizaciju mojih ideja u stvarnom prostoru, pogotovo kada je riječ o tapetama gdje u kreativnosti nema nikakvih granica. Naš odnos koji je temeljen na povjerenju i stručnosti, omogućuje mi da klijentima ponudim rješenja koja ne samo da ispunjavaju, već često i nadmašuju njihova očekivanja. Svaka suradnja rezultira stvaranjem personaliziranih i funkcionalnih prostora koji odražavuja specifične želje korisnika" - otkrila je Zbukvić čije će savjete primijeniti brojni okupljeni na ovom eventu, ali i dizajneri velikih hotelskih kompleksa koji već 14 godina koliko postoji ova tvrtka u ponudi i kolekcijama crpe inspiraciju za opremanje ugostiteljskih objekata (HORECA), poslovnih i privatnih prostora, ali i popularnih hotelskih kompleksa poput Sunčanog Hvara, Jadranskih luksuznih hotela i mnogih drugih.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije