Kada bilo koji hrvatski brend otvori podružnicu u inozemstvu, to je velika vijest, no kada to napravi jedan mali, skromni obiteljski obrt, onda je to ravno senzaciji.
Šibenska manufaktura prirodne kozmetike “Sapunoteka” nakon nešto manje od šest godina postojanja otvara svoja vrata u Rimu! Svoje su proizvode dosad prodavali u manjim specijaliziranim trgovinama u Hrvatskoj te kod sebe u Šibeniku. Dobar glas o kvaliteti njihovih proizvoda u međuvremenu je stigao do njihovih današnjih talijanskih suradnika i tako je otvorena trgovina u Vječnom gradu.
Svi se proizvodi rade ručno, na bazi hladno prešanog maslinova ulja kojem se potom dodaju arome
Stil života
– Ovo za nas nije samo posao nego velik dio života pa nam je važno da se s partnerima potpuno razumijemo. Jako nam se svidio talijanski koncept koji se poklapa s našim idejama i poslovanjem i tako je došlo do suradnje – objašnjava Marija Plavčić (30) koja je s Ivanom Milišićem (31) pokrenula obrt Sapunoteka koji se u Rimu pak zove Saponeteka.
U njemu se, naravno, rade sapuni od maslinova ulja s raznim eteričnim uljima, sapuni s dodatkom morske soli, kreme za ruke i lice, losioni i pilinzi za tijelo, ulja za masažu te proizvodi za bradu i brijanje. Sastojci su brojni, u sapunima je najzastupljenije maslinovo ulje, a u kozmetici razna hladno prešana ulja te je zaštićena ekološki certificiranim konzervansom.
U recepturi za sapune nalazi se i sol, a u ovom slučaju to je ona iz Stona kako bi sve ostalo autentični hrvatski proizvod
– Najvažnije nam je da sirovine nabavljamo od pouzdanih domaćih proizvođača, a dio je iz vlastitog uzgoja. Srećom, sve se više domaćih ljudi okreće ekološkoj proizvodnji pa je lakše pronaći kvalitetne sirovine – dodaje Marija.
Sve svoje preparate rade ručno, a uskoro će ih zbog velike potražnje početi prodavati i u web-shopu. Ovisno o potrebama, u cijelom poslu sudjeluje od četvero do desetero ljudi. Tko su inače najveći ljubitelji prirodne kozmetike?
Svi vole prirodno
– Prije smo imali ideju o tome kako bi naš kupac trebao izgledati, no vrijeme i iskustvo pokazali su da nema jedinstvene grupe. Naše proizvode vole i muškarci i žene, stariji i mlađi, studenti i menadžeri... – zaključila je Marija.