Kako se što bolje predstaviti na tržištu, biti vizualno prepoznatljiv i lakše plasirati svoje eko proizvode, bio je zadatak predstavljenog projekta Zelena ideja koju je potaknulo Hrvatsko udruženje društva za za tržišno komuniciranje. Na raspisani natječaj javilo se 74 eko proizvođača, a njih 16 dobilo je besplatne usluge i pomoć oko dizajna ili redizajna logotipa, ambalaže, web stranice, osmišljavanja slogana i komunikacijske strategije.
Svoj novi identitet svi su oni predstavili na izložbi u klubu Pepermint.
Akcija Zelena ideja provedena je uz potporu Programa Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske. Voditelj projekta Nikola Vrdoljak prilikom otvorenja izložbe i eko sajma naglasio je projekt ispunio očekivanja, istaknuvši kako će pomoću napravljenih komunikacijskih projekata budući kupci uvjeriti u posebnost eko proizvoda i dodao:
- Nadam se da smo ovim projektom dokazali kako marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju eko proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.
Uz izložbu organiziran je i eko sajam, a posjetitelji su mogli kušati, primjerice, istarski kozji sir Stancije Kumparička ili vina s Pelješca i Nadima pokraj Benkovca. Gosti Zelene akcije bili su Zvjezdana Blažić, pomoćnica ministra poljoprivrede, predstavnici UNDP-a Hrvatska i Veleposlanstva SAD-a.
U projektu je sudjelovalo 16 hrvatskih marketinških agencija, a sve novo bit će predstavljeno i na Danima komunikacija te Weekend Media Festivalu.