Zelena ideja

16 eko proizvođača s novim identitetom

zelena ideja
Foto: Davor Višnjić/Pixsell
1/10
16.04.2014.
u 13:04

Kako se što bolje predstaviti na tržištu, biti vizualno prepoznatljiv i lakše plasirati svoje eko proizvode, bio je zadatak predstavljenog projekta Zelena ideja koju je potaknulo Hrvatsko udruženje društva za za tržišno komuniciranje. Na raspisani natječaj javilo se 74 eko proizvođača, a njih 16 dobilo je besplatne usluge i pomoć oko dizajna ili redizajna logotipa, ambalaže, web stranice, osmišljavanja slogana i komunikacijske strategije.

Svoj novi identitet svi su oni predstavili na izložbi u klubu Pepermint.

Akcija Zelena ideja provedena je uz potporu Programa Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske. Voditelj projekta Nikola Vrdoljak prilikom otvorenja izložbe i eko sajma naglasio je projekt ispunio očekivanja, istaknuvši kako će pomoću napravljenih komunikacijskih projekata budući kupci uvjeriti u posebnost eko proizvoda i dodao:

- Nadam se da smo ovim projektom dokazali kako marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju eko proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.

Uz izložbu organiziran je i eko sajam, a posjetitelji su mogli kušati, primjerice, istarski kozji sir Stancije Kumparička ili vina s Pelješca i Nadima pokraj Benkovca. Gosti Zelene akcije bili su Zvjezdana Blažić, pomoćnica ministra poljoprivrede, predstavnici UNDP-a Hrvatska i Veleposlanstva SAD-a.

U projektu je sudjelovalo 16 hrvatskih marketinških agencija, a sve novo bit će predstavljeno i na Danima komunikacija te Weekend Media Festivalu. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije