O dizajnu i genijalnim tapetama domaće dizajnerice Martine Banožić već smo pisali, a njezin proboj na inozemno tržište prilika je da otkrijemo brojne novitete koje priprema...
Kako je došlo do suradnje na međunarodnom tržištu?
Prilike za suradnju otvorile su se ranije ove godine, stupili smo u kontakt putem Instagrama i e-mailova i počeli dogovarati detalje. Svidjelo im se što radimo i ponudili su nam zastupanje kroz svoje showroomove u kojima se nalaze neki od vodećih svjetskih brendova kao što su Wall and Deco, Glamore itd. Nakon telefonskog razgovora uslijedili su dogovori oko prezentacije materijala i ideje kako najbolje prezentirati proizvod. Svaki zastupnik ima drugačiji asortiman i izložbeni prostor, a time i tržište. U Americi su tako odabrali nekoliko murala, dok su se u Australiji fokusirali na tekstil pa se tamo već nalazi naša kolekcija tekstila, a trenutačno radimo na uzorcima tapeta. Jedan od vodećih showroomova na Tajlandu ima naše uzorke od početka srpnja i već su počeli pristizati upiti.
Kakva su očekivanja?
Nadamo se uspješnoj suradnji, a ovo je super prilika da se ispita strano tržište i način rada "preko bare". Zasad smo naišli samo na riječi hvale i odobravanja od suradnika, ali sad slijedi najizazovniji dio – zadovoljiti krajnjeg korisnika.
Što sve novo pripremate?
Trenutačno polako privodimo kraju opremanje showrooma, paralelno radimo na kolekciji dječjih tapeta od kojih se neke već mogu vidjeti i naručiti na web-stranici. U planu je svakako razvijanje suradnji na domaćem tržištu, kako s novim tako i sa stalnim suradnicima. Naravno, tu su uvijek tekući projekti na koje se treba fokusirati. Na jesen nas čekaju pregovori s novim zastupnicima u Španjolskoj i Italiji. Svaki mjesec izbacimo nekoliko novih dezena tako da se sprema jedna manja kolekcija od pet tapeta koja će biti u limitiranom izdanju.
Koji su trendovi koji će dominirati u godinama pred nama kada govorimo o tapetama?
Teško je govoriti o trendovima tako daleko jer se oni brzo mijenjaju. Jako su popularni motivi od klasičnih murala, kao što su landscape, botanika i tropski motivi. To je prisutno otkad je tapeta na zidu, ali sve su popularniji i geometrijski i apstraktni motivi. Ali neovisno o motivima, primjećujem sve veći interes na tržištu za male neovisne brendove koje sam prije spomenula. Svaki od njih izdvaja se karakterističnim stilom i manjim brojem dezena.
Stoje uz bok s vodećim brendovima u smislu zastupanja, njihovi radovi krase razne privatne i komercijalne interijere diljem svijeta, a nerijetko se nalaze u stručnim časopisima poput Voguea, Elle Decora... To je dokaz da se upornim radom i njegovanjem svoga stila i autentičnim pristupom može probiti na scenu. Njima nije bitno što iza toga stoji najčešće jedna osoba, već kreativnost i svjež pristup koji ih odvaja od već etabliranih brendova koji imaju po 1000 motiva u kolekcijama. Veliki je vjetar u leđa što industrija želi raditi s mladim dizajnerima i otvara vrata nekim novim nadama bez obzira na lokaciju.