PAMETNE FUNKCIJE

Noviteti u svijetu kupaonica: štednja i estetika kao niti vodilje

kupaonica
Foto: Hansgrohe
04.05.2015.
u 12:39

Ušteda potrošnje vode i neobičan, skulpturalan dizajn u fokusu su svih inovatora

Prostorija koja je u pravilu najmanja u kući, kupaonica, zapravo je mnogima intimna oaza i mjesto za razmišljanje. Pokazalo je tako istraživanje koje je objavio magazin Women’s Health, stoga ne čudi da se sve više renomiranih dizajnera odlučuje za dizajniranje kupaonskih kolekcija te da je broj inovacija koje se odnose na poboljšanje kvalitete sadržaja ove intimne oaze iz godine u godinu sve veći.

Vodeća tvrtka na tom području svakako je Hansgrohe, koja se u globalnom spisku najinovativnijih našla na impresivnom 11. mjestu. Uz inovaciju skrivenu iza tipke select, koju osim na tuševima imaju i na slavinama, a koja omogućava jednostavnu i brzu promjenu jačine mlaza, u Hansgroheu su iznimno ponosni na svoju luksuznu liniju Axor za koju kolekcije potpisuju vodeća dizajnerska imena današnjice.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije