Poznati dizajnerski brend Kartell u sklopu predstavljanja svojih proizvoda hrvatskim arhitektima, u Laubi, izložio različite postavke svojih proizvoda, prilagođenih za opremanje objekata u projektnom sektoru. Postavke su bile podijeljene u šest tematskih zona – lounge, restoran i bar, terasa i vrt, dom, ured i konferencija te dječji klub. Cilj postavki u svakoj tematskoj zoni bio je istaknuti proizvode koji najbolje ispunjavaju potrebe dizajnera u tim prostorima.
– Kartell je dostupan kao projektni partner u raznim područjima, od ugostiteljskog do korporativnog sektora – objasnila je Lorenza Luti, direktorica marketinga i maloprodaje u Kartellu.
Kartellova specifična industrijska proizvodnja omogućuje ponudu „custom” rješenja prilagođena specifičnim projektima, uz očuvanje kvalitete i dizajna proizvoda, a iznad svega pravovremenu isporuku u skladu s potrebama klijenta. To predstavlja dodanu vrijednost za proizvode iz asortimana Contract, a istovremeno omogućuje veliku fleksibilnost, brzu isporuku te pruža mogućnost obnove i prilagodbe.