Hrvatski produkt dizajn u skladu je s vremenom i svjetskim trendovima. Upravo novi proizvodi pokazuju kako na naše dizajnere i proizvođače itekako možemo računati u budućnosti. Izvrsni produkti i postav hrvatske Zajednice za industrijski dizajn (ZzID) Hrvatske gospodarske komore predstavljeni na Belgrade Furniture Fairu 2018. malo koga ostavljaju ravnodušnim.
Neki od proizvoda koji će zasigurno privući veliku pažnju su: Sekreter Secret Area koji je suvremena interpretacija sekretera temeljena na njegovoj povijesnoj tipologiji. Ovaj prostor ideala je za toliko potrebnu izolaciju u današnjem vremenu. Intiman je prostor za rad, promišljanja, koncentraciju i komunikaciju. Urban stolna lampa sastoji se od drvene baze i metalnog sjenila ukrašenog geometrijskim oblicima. Istražuje estetiku metala, geometrije, transformacija istih svijetlom. Lounge chair Cage – metalna je stolica izrađena od čeličnih šipki i cijevi. Prozračna je, ali izuzetno čvrsta konstrukcija. Mondum Mediterraneo tegla za biljke je sistem tegli koji se fizički lako i konceptualno adekvatno može prebacivati iz interijera u eksterijer. Ab Ovo jajoliki stolić kao podsjetnik je na osjetila od kojih sve počinje.
- Skelnom konstrukcijom kao vizualno primarnim elementom ukazuje se na gradnju Zajednice za industrijski dizajn, dok se vizualno profinjenim načinom predstavljanja njezinih članica, autora i produkata ističe sinergija Zajednice i njezinih članica– izjavila je predsjednica ZziD-a Silvia Jonjić.
Ovi i drugi proizvodi izloženi su upečatljivim i višeslojnim konceptom izlaganja koji potpisuje tim Retail Solutions, koji predstavlja novi smjer djelovanje, novi vizualni identitet koji je osmislio studio Borčić te novi interaktivno-edukativni segment samog postava štanda na BFF-u.
Nastup je naših dizajnera organiziran je kao dio projekta Hrvatske gospodarske komore „HR.izvoz – s HGK do stranih tržišta“ sufinanciranog sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj, kojem je cilj putem potpore HGK potaknuti jači iskorak hrvatskih malih i srednjih poduzeća na strana tržišta.
- Ovo je ujedno i odlična prilika da hrvatski produkt dizajneri predstave svoje inovativne proizvode i dokažu da hrvatski dizajn itekako može biti konkurentan. Ne sumnjam da će dogovoriti i nove suradnje na međunarodnoj razini, - najavila je Jagoda Divić iz HGK.