Novitete iz svijeta HVAC tehnologije (Heating, Ventilation, Airconditioning, Cooling) i kupaoničke opreme predstavili su izlagači iz 58 država svijeta na Međunarodnom sajmu grijanja, klimatizacije, hlađenja i kupaoničke opreme ISH u Frankfurtu. Sajam se održava svake dvije godine, a jedan je od najvećih sajmova na svijetu na temu instalacija, sanitarija i grijanja.
Spoj kvalitete i dizajna
Zajednički nazivnik svim temama sajma je voda, a o njezinoj važnosti govorio je i Michael Rauterkus, izvršni direktor tvrtke Grohe. S četiri misli vodilje: kvaliteta, tehnologija, dizajn i održivost, pokazali su novitete iz svijeta kupaoničkih i kuhinjskih sanitarija, skrenuli pozornost na važnost vode te predstavili pametnu tehnologiju s pomoću koje će korisnici unaprijediti svoje uživanje u vodenim bogatstvima. Jedan od najvećih noviteta predstavljenih na sajmu odnosi se na zaštitu kuće od poplava te dolazi s motom “Prije nego curenje postane poplava”. Noviteti su Grohe Sense i Grohe Sense Guard, a predstavljaju spoj vode i tehnologije koja će omogućiti kontrolu životnog prostora putem digitalnih uređaja. Naime, Grohe Sense je senzor za vodu koji detektira curenje vode u domu, dok se Grohe Sense Guard aktivira prilikom puknuća cijevi i automatski isključuje sve izvore vode u životnom prostoru. Bez obzira gdje se nalazili u određenom trenutku, pomoću mobilne tehnologije moći ćete doznati što se događa u vašem domu. Aplikacija Grohe Ondus App pruža uvid u sigurnosni sistem cijele kuće, provjerava temperaturu i vlažnost te izvještava ako nešto krene u pogrešnom smjeru.
Nova dimenzija vode
Iako je svakodnevno pijemo, jeste li razmišljali kakvog je okusa savršena čaša vode? U Grohe imaju odgovor na to: Blue Home pretvara vodu iz slavine u vodu koja je savršeno filtrirana i čistog okusa, a moguće je birati između negazirane, blago gazirane i potpuno gazirane vode. Osim u kuhinji, iskustvo s vodom poprimit će novo iskustvo i u kupaonici. Naime, predstavljeni su Grohe SmartControl i nova linija Grohe Ceramics koja je samo jedan od koraka prema savršeno usklađenoj kupaonici. Grohe SmartControl omogućuje personalizirano i luksuzno tuširanje svakog dana. Sustav rada inspiriran je prirodom, a vrhunski užitak zajamčen je XXL nadglavnim tušem. SmartControl sastoji se od tri tipke pomoću kojih se tuš pokreće i regulira volumen vode, a samo jedan pritisak korisnika dijeli od idealnog mlaza vode.
Grohe Ceramics stvoreni su kako bi se savršeno uklopili u prostor te su idealan spoj dizajna i tehnologije. Ovisno o tome kakav stil preferirate, moguće je birati između Cube Ceramic i Euro Ceramic. Cube je namijenjen “urbanim“, a Euro onim kupaonicama u kojima se spajaju kvalitetna izvedba i atraktivna cijena, ali i zanimljiv dizajn.
Na Sajmu ISH inovacije u okvirima sanitarne industrije predstavila je i grupa Hansgrohe. Pokazali su novitete koji su vodu u kupaonici i kuhinji podigli u nove dimenzije. Naime, dodane su joj funkcionalne vrijednosti čime će korisnici dobiti sasvim novo iskustvo. Hansgrohe svoje je inovacije predstavio na 2000 kvadratnih metara prostora: luksuzni AXOR brend pokazao je kako tuširanje može postati senzacionalno iskustvo te kolekciju miješalica za kupaonicu i kuhinju za koje svojstven moderan i radikalan dizajn. Premium brend Hansgrohe predstavio je nove ideje za tuševe u kojima su ostali vjerni geometrijskom dizajnu, a u vidu atraktivnih rješenja ponudili su i nove kombinacije sudopera.