LIVING - novosti iz svijeta interijera
Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Novi vizualni identitet kao najava velike rasprodaje na Vivre.hr

Novi imidž se temelji na potpuno novom vizualnom izričaju, koji se sastoji od prilagodljivog logotipa i široke palete boja koji u kombinaciji pružaju dinamičan pristup za komunikaciju na svim mogućim platformama i razinama
02. rujna 2020. u 06:55 0 komentara 522 prikaza

Vivre, najveći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje i opremanje doma u središnjoj i istočnoj Europi, predstavlja novi vizualni identitet kao bitan dio strategije razvoja tvrtke.

 | Autor :

Kako bi izgradio novi identitet koji će u nadolazećim godinama podupirati komunikaciju brenda Vivre na svih devet tržišta na kojima posluje, Vivreov tim je surađivao s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD). Novi imidž se temelji na potpuno novom vizualnom izričaju, koji se sastoji od prilagodljivog logotipa i široke palete boja koji u kombinaciji pružaju dinamičan pristup za komunikaciju na svim mogućim platformama i razinama.

 | Autor :

Glavni cilj cijele vizualne nadogradnje je pružiti kupcima novo i drugačije iskustvo na svakoj točki interakcije. Iz tog razloga novi vizualni identitet podrazumijeva vizualnu i funkcionalnu nadogradnju svih Vivreovih platformi.

 | Autor :


Vivre neprestano radi na jačanju i nadogradnji svoje moderne vizije na online tržištu proizvoda za uređenje i opremanje doma. Nadogradnja našeg vizualnog identiteta logičan je slijed koju je cijeli naš tim prihvatio s velikim zanimanjem i otvorenošću. Drago mi je da nakon mjeseci napornog zajedničkog rada danas imamo snažniji i pročišćeniji vizualni identitet brenda. Od samih početaka našeg poslovanja obvezali smo se našim klijentima pružiti originalna iskustva kupovine, stoga vjerujemo da će i svi Vivreovi kupci prihvatiti ovu promjenu kao pozitivnu i dobrodošlu - izjavila je Monica Cadogan, izvršna direktorica i suosnivačica Vivrea.

 | Autor :

Mark Davies, regionalni direktor EBRD-a za Rumunjsku i Bugarsku, dodao je: “Novi vizualni identitet tvrtke Vivre razvijen je u sklopu dvogodišnje suradnje s međunarodnim savjetnikom kojeg je osigurao ERBD. Uvjereni smo da će novi imidž brenda pomoći tvrtki u ostvarenju ambicije da postane broj 1 online prodavač proizvoda za uređenje i opremanje doma.”
Podsjetimo, u ponedjeljak, 7. rujna kreće velika rasprodaja na ovoj platformi.

lesnina Novel kuhinja isprobajte odmah Pet ideja za uređenje kuhinje, bez velikih ulaganja, a s vidljivom promjenom novo normalno Od danas pogledajte najbolje od dizajna, kreće sedmi Zagreb Design Week serge castella koliba ŠARMANTNO Modernizirana koliba nakon adaptacije izgleda senzacionalno
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.