HYSTERIA

Neobičan dućan koji osim mode nudi sve za dom i dječju igru

dućan hysteria
Foto: Promo fotografija
1/4
19.05.2016.
u 09:00

Domaći dizajnerski projekt spaja modu, produkt-dizajn i unikatne igračke za djecu 
s ciljem promoviranja domaće kreativnosti

Kada se sretnu domaći dizajn i poduzetnički duh, rezultat je neobičan interijer s traženim artiklima, stoga ne čudi da su prognoze struke itekako optimistične. Govorimo, dakako, o novom concept storeu Hysteria otvorenom u središtu Zagreba, u Teslinoj 9.

U njegovoj ponudi mogu se naći kolekcije MAKS studija i Naša posla, brendovi Gooma, Poshta, Yedro, nakit bi.bi i Gorana Gulišija, Dinići Đenka Ivaniševića te dio asortimana dućana Habiter Chic.

Gooma, Yedro i Poshta brendovi su kojima je ekologija na prvome mjestu. Ideja brendova je od recikliranih materijala napraviti “cool” predmete, koji su unikatni, ručno izrađeni u Hrvatskoj, a ujedno ispunjavaju kriterije autentičnosti suvremenog dizajna. Svaki od tih brendova nosi ime materijala od kojih su nastale torbe, ruksaci, remeni, torbice, tepisi, detalji za dom, tegle za cvijeće... U ponudi Hysterije također se nalaze različiti proizvodi dućana Habiter Chic, kao što su tanjuri, svijeće i majice.

Foto: Petra Santini

U Hysteriji se također mogu naći sve poznatiji Dinići splitskog dizajnera Đenka Ivaniševića koji su nastali kao odgovor na hrpu ekstrudiranog polimera za igru na koji su djeca danas osuđena. Ideja uz Dinića je zajedničko provođenje vremena djece i roditelja slaganjem i bojenjem dinosaura. Pakiranje je napravljeno kao bojanka, a dinosaur kao slagalica i predmet za bojenje.

Dinići su dizajnirani po uzoru na slične trodimenzionalne slagalice, izrađeni su od MDF-a i rezani na laserskom rezaču. U Hysteriji se može nabaviti i kolekcija brenda “Naša posla” beogradskih dizajnerica Snežane Filipaš i Marije Đorđević.

Cijeli prostor, koji je zamišljen kao okupljalište dizajnera kako bi razmjenjivali ideje, ali i čuli želje i primjedbe korisnika, uređen je u industrijskom stilu, pri čemu su proizvodi izlagača uvijek na prvome mjestu.

>>Proljeće je divno počelo: novi brandovi u omiljenom dućanu

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije

Kupnja

Pretplata