Međunarodni maloprodajni danski lanac JYSK u Arena Parku je otvorio vrata nove trgovine koja ima potpuno novi koncept uređenja. Riječ je o najnovijem konceptu 3.0 koji odlikuje potpuno drukčiji, skandinavski stil uz koji će kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine. U novoj trgovini JYSK kupci će moći lakše pronaći tražene proizvode i vrhunski namještaj s danskim potpisom.
– Riječ je o najnovijem konceptu koji odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će svi naši kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine. Osim boljeg načina izlaganja proizvoda, naglasak je i na boljem osvjetljenju, ljepšim nosivim elementima, drvenim podovima i većoj preglednosti trgovine – izjavio je Mikael Nielsen, član Uprave JYSK-a Nordic. Zanimljivo je spomenuti i da će se novi koncept mijenjati sezonski, tako da trenutačno u ponudi dominira vrtni namještaj. Uvođenjem novog koncepta uređenja trgovina, JYSK planira nastaviti pozitivan rast u Hrvatskoj o čemu svjedoče prošlogodišnji rezultati.
– Izuzetno sam zadovoljna što sve veći broj kupaca u Hrvatskoj bira JYSK za kupovinu proizvoda za san i život. Kao rezultat toga JYSK je u Hrvatskoj 2018. postigao najbolje rezultate s prometom većim od 490 milijuna kuna, što je povećanje od 18,1% u usporedbi s godinom prije. Vesele nas postignuti rezultati i ovo je definitivno najbolja godina dosad za JYSK Hrvatsku. Snažan rast koji bilježimo već četvrtu godinu zaredom rezultat je ulaganja u edukaciju naših djelatnika koji stavljaju kupca na prvo mjesto – izjavila je Vesna Kukić Lončarić, country menadžerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.
Svakako valja spomenuti i to da će do iduće srijede u novootvorenoj trgovini u Arena Parku brojni artikli biti na akcijskoj cijeni. Nama je za oko zapeo blagovaonski set koji uključuje stol i četiri stolice koji inače košta 2700 kuna, a za trajanja akcije može se nabaviti za 1500 kuna. U sklopu Arena Parka svoje trgovine otvorilo je ukupno 10 brendova, a uz već poznate prvi se put na domaćoj sceni pojavio LC Waikiki.