Kad bi svaka osoba na svijetu samo danas prestala upotrebljavati jedan komad plastike za jednokratnu upotrebu izbjegli bismo bismo više od 7,6 milijardi odbačenih komada plastike dnevno. Zar taj podatak nije zastrašujući? Posebno kad dodamo i to da kad plastika uđe u ocean, to utječe na sve nas. Nalazi se u hrani i vodi koju konzumiramo, šteti životinjama i morskom životu i, naravno, zagađuje naš prekrasni planet. Sve te informacije iznijela je organizacija Free the Ocean (FTO) koja je pokrenula inicijativu u skretanju problema s globalnim onečišćenjem plastikom.
Znajući kako njega lica i tijela može biti u skladu sa suvremenim ljudima, ali i prirodom u kojoj živimo, njemački brend Foamie u fokus stavlja čitav niz ekološki prihvatljivih proizvoda napravljenih od posebnih formulacija i pakiranih u prihvatljivu ambalažu. Misija tvoraca ovog uistinu revolucionarnog branda je “razmišljati izvan okvira“ te potaknuti novi način na koji funkcionirate u svojoj kupaonskoj rutini, s rješenjima pogodnima za okoliš. Uz korištenje tekućih proizvoda za kupanje i tuširanje kroz život, zasigurno je izazovno educirati kupce o tome kako su čvrsti proizvodi jednako dobri – ako ne i bolji, a uz to imaju nevjerojatnu prednost jer ne sadrže plastiku. Sa svakim Foamie proizvodom štedite oko dvije plastične boce mjesečno - ovisno o upotrebi. Godišnje možete napraviti uštedu od 60-70 boca!
Kako izbaciti plastične proizvode iz kupaonice? Foamie nudi inovativne i održive proizvode za njegu lica, tijela i kose u obliku čvrstih pjenastih kocki, praktičnog dizajna. Zahvaljujući ambalaži bez plastike, proizvodi su ekološki prihvatljiviji od uobičajenih gelova za tuširanje, šampona i regeneratora. Veganski su, ne sadrže plastiku, sulfate, parabene i sapune, a svojim su formulama prilagođeni različitim tipovima kože jer su i pH neutralni. Uz to, zabavni su i praktični za korištenje- svi proizvodi imaju ugrađenu vrpcu za vješanje i ergonomski oblik koji se savršeno prilagođava ruci.
Osim toga, idealni su za putovanja jer ne zauzimaju puno mjesta i ne moraju se stavljati u posebnu vrećicu za tekućine, a uz to su i ekonomični jer traju do 80 korištenja.
Misija tvoraca ovog uistinu revolucionarnog branda je “razmišljati izvan okvira“ te potaknuti novi način na koji funkcionirate u svojoj kupaonskoj rutini, s rješenjima pogodnima za okoliš.