globalno istraživanje

Istraživanje pokazalo da želimo održive proizvode za dom po povoljnim cijenama

20.10.2020.
u 11:46

Studija također pokazuje da mnogim ljudima pronalazak dobrih rješenja predstavlja izazov te žele da tvrtke proizvode i nude pristupačnije proizvode i usluge koje bi bile bolje i za ljude i za okoliš (50%)

Novo globalno istraživanje koje je provela kanadska organizacija za istraživanje javnog mnijenja GlobeScan otkrilo je da ljudi imaju jaku želju živjeti zdravije i održivije živote, ali potrebna su pristupačnija rješenja koja će im pomoći da se razmišljanja pretvore u akciju.

Foto: IKEA

Studija također pokazuje da mnogim ljudima pronalazak dobrih rješenja predstavlja izazov te žele da tvrtke proizvode i nude pristupačnije proizvode i usluge koje bi bile bolje i za ljude i za okoliš (50%). Ljudi žele odabrati proizvode koji traju dulje (77%) i izbjegavati jednokratnu robu (59%). Značajan broj onih koji jedu meso bio bi spreman prijeći na biljne alternative (41%) ako su jednako dobrog okusa, imaju istu cijenu te hranjivu vrijednost. (Kliknite ovdje za cjelovito izvješće.)

Ti uvidi dodatno potvrđuju koliko je važno održive proizvode i usluge učiniti pristupačnima i poželjnima. „Nekome se može činiti zastrašujućim uključiti promjenu u svoj život, zbog čega najčešće ostane u stanju inercije jer ne zna odakle početi ili što učiniti. Ponekad se može osjećati i beznadno - kakve će razlike imati mala akcija jedne osobe?", kaže Aldo Lele, direktor za održivost u IKEA Jugoistočna Europa (IKEA SEE – Slovenija, Hrvatska, Srbija, Rumunjska i Ukrajina).

Foto: IKEA

Ali mali se koraci računaju te je ambicija tvrtke IKEA pojednostaviti održive izbore, nudeći niz malih radnji koje svaki pojedinac može poduzeti i sitnica koje može uklopiti u svoj život kako bismo zajednički učinili razliku - u svojim zajednicama, u zemlji i u svijetu. Iz tog je razloga u Hrvatskoj pokrenuta nova kampanja “Jedna mala stvar”, usmjerena na podizanje svijesti o velikoj snazi malih promjena.

„Odaberite hranu koja je zdrava za vas i okoliš, štedite vodu dok perete zube, skratite vrijeme tuširanja, smanjite bacanje hrane, zamijenite svjetla u svom domu LED rasvjetom, počnite koristiti vrećice za višekratnu uporabu ... Ovo su samo neki primjeri koje svi možemo inkorporirati u svakodnevni život, a mi u tvrtki IKEA naporno smo radili da ponudimo rješenja koja se lako mogu implementirati, i dostupna svima po pristupačnim cijenama“, kaže Aldo Lele.

1/14

IKEA već dugo stavlja održivost u srž svoje ponude, od upotrebe održivijih materijala u svojim proizvodima, nuđenja hrane biljnog podrijetla, ukidanja plastike za jednokratnu uporabu, uvođenja održivog programa Sell-Back te obvezivanja da će do 2030. postati kružna tvrtka s klimatski potpuno pozitivnim poslovanjem.

Foto: IKEA

Međutim, imajući na umu uvide iz istraživanja, IKEA će se još snažnije usredotočiti na donošenje zdravih i održivih izbora, obećavajući da će sljedeća godina biti maksimalno posvećena održivosti, što će mnogim ljudima omogućiti da svojim malim koracima doprinesu boljem okruženju koje ćemo ponosno ostaviti budućim generacijama.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije