Na sajmu Expo Real u Münchenu, na natjecanju za 2019. godinu ICONIC AWARDS: Innovative Architecture, premium brend Hansgrohe Grupe nagrađen je s čak dva priznanja Best of Best. Digitalno iskustvo tuširanja RainTunes i nova linija tuševa Rainfinity proglašeni su pobjednicima u kategoriji „Product“. Julia Dold, voditeljica proizvoda u Hansgrohe Grupi, i Matthias Oesterle iz studija Phoenix Design, primili su prestižne nagrade za najbolja svjetska arhitektonska rješenja.
hansgrohe RainTunes – Iskustvo digitalnog tuširanja
Scenariji tuširanja RainTunes pružaju višeosjetilno i nadahnjujuće iskustvo prilikom tuširanja. Pomoću aplikacije hansgrohe Home za sinkroniziranje temperature i intenziteta vode te za kontrolu svjetla, mirisa, glazbe i drugih multimedijskih funkcija, RainTunes pokazuje mogućnosti inovativne digitalne tehnologije u kupaonici. Fokus je u potpunosti na ljudima i njihovom individualnom raspoloženju i potrebama, pretvarajući kupaonicu u visoko personalizirano mjesto gdje se korisnici osjećaju ugodno.
hansgrohe Rainfinity – Tuširanje u novoj dimenziji
Sa svojom kolekcijom tuševa Rainfinity, hansgorhe je razvio novi arhetip koji doprinosi osjećaju progresivnog i poznatog. Koristeći inovativan pristup, hansgrohe primjenjuje novu tehnologiju visokih performansi kako bi zadovoljio stvarne potrebe korisnika. Glava tuša pruža poboljšani doživljaj tuširanja, savršeno prilagođen obliku tijela korisnika. Pored tuš sustava Showerpipe, nadglavnog tuša ili ručnog tuša, asortiman po prvi put obuhvaća i tuš za ramena. U skladu s modernom estetikom, asortiman odlikuje moderni bijeli mat premaz koji kupaonicama daje zadivljujući izgled.
Scenariji tuširanja hansgrohe RainTunes te posebno razvijena aplikacija hansgrohe Home (unutar koje se mogu naći i emotivni, senzualni tekstovi o različitim programima) korisnicima dodatno povećavaju iščekivanje tuširanja. Ovo predstavlja istinski vrhunac inovacije koji na impresivan način pokazuje što je moguće s digitalnim rješenjima u kupaonici, poručio je žiri.
„Iznimno smo zadovoljni i počašćeni što smo nagrađeni i to ne samo s jednim već s dva priznanja Best of Best. Dodjelom ovih nagrada, žiri potvrđuje naša inovativna dostignuća i prepoznaje naš proces dizajniranja“, rekao je Marc André Palm, voditelj globalnog marketinga za hansgrohe. „Izuzetno smo ponosni na ova priznanja jer uz Rainfinity i RainTunes, hansgrohe postavlja revolucionarne standarde u kupaonici i stvara proizvode za entuzijaste wellnessa i zaljubljenike u dizajn“, zaključuje.