promjena na tržištu

Fronte od visokog sjaja u kuhinji gube na popularnosti, hit su mat materijali

27.12.2022.
u 06:00

Zahvaljujući novoj generaciji inovativnih materijala koji su zadnjih godina na velika vrata ušli u dizajn interijera, mat površine se sve snažnije probijaju na tržištu jer ih odlikuje izuzetna izdržljivost i jednostavno održavanje

Kuhinje visokog sjaja i žarkih boja sve su manje tražene među kupcima koji su očigledno odustali od održavanja sjajnih površina na kojima je vidljiv svaki otisak prsta. Prema podacima tvrtke Iverpan, sjajni dekori polako gube bitku pred mat materijalima čija je prodaja u 2021. narasla za 100 posto u odnosu na prethodnu godinu.  Zahvaljujući novoj generaciji inovativnih materijala koji su zadnjih godina na velika vrata ušli u dizajn interijera, mat površine se sve snažnije probijaju na tržištu jer ih odlikuje izuzetna izdržljivost i jednostavno održavanje.

"Živimo sve brže i ljudi danas ne žele trošiti sate na čišćenje doma, a još manje na česte popravke. Zato biraju materijale na kojima se ne vide tragovi, otporni su na udarce i ogrebotine i uz to imaju visoku otpornost na toplinu i vlagu pa su idealni za sva vlažna mjesta u domu", objašnjava Mladen Jambrović, direktor ove domaće kompanije koja nudi opremu i materijale za izradu namještaja po mjeri.

Za udvostručenu prodaju mat površina najzaslužniji su arhitekti, dizajneri i brojni investitori koji su prepoznali prednosti novih materijala i njihovu estetiku. Među traženijima su Rauvisio Noir i Compact jer imaju nisku refleksiju svjetla, čak i pod direktnim osvjetljenjem pa površinama daju konzistentan mat izgled. Rauvisio Noir ima baršunastu površinu na kojoj se ne vide otisci prstiju, a zbog svojih tehnoloških značajki moguće je termički zacijeliti mikro ogrebotine što ga čini prikladnim i za vodoravnu primjenu. Compact je visokotehnološki kompozitni materijal prešan pod visokim pritiskom i obložen dekorativnim papirom koji je iznimno otporan na vlagu, ogrebotine i zamrzavanje pa je pogodan i za eksterijere. Ne sadrže azbestna ni drvna zaštitna sredstva (fungicide, pesticide itd.) kao ni teške metale i zahvaljujući precizno vođenom proizvodnom procesu nemaju nikakvog negativnog učinka na okoliš.

Hrvatski kupci se sve više odlučuju i za drvne dekore čija je prodaja u 2021. porasla za tridesetak posto u odnosu na 2020. dok je prodaja sjajnih materijala u istom razdoblju pala za 10 posto.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije