Kreativni, stvaralački impulsi i osjećaj za praktičnost i tržišnu prezentaciju dva su nerazdvojiva elementa u svakom procesu nastanka i plasiranja dobrog produkt dizajna. To potvrđuje i primjer naslonjača Jelly, novog hrvatskog proizvoda pred kojim je, vjerujemo, svijetla budućnost. I to upravo zbog oba spomenuta segmenta u prvoj rečenici.
Mladi poduzetnik Davor Kovačić bio je kreator i pokretač ideje razvoja Jellyja, koji je svoj konačan oblik dobio suradnjom s Dragom Jelonjićem, studentom drvne tehnologije na zagrebačkom Šumarskom fakultetu. Njih dvojica zajedno su projektirala Jelly dok nisu došla do željenog oblika i dimenzija.
Kasnije faze izrade usmjeravali su profesori istog fakulteta, na kojem je proizvod i atestiran. Konačan izgled dao je studio Matus Design presvlačeći Jelly ekokožom u nekoliko različitih nijans
Posebnost naslonjača je u njegovoj valovitoj formi i novoj dimenziji udobnosti koju nudi. Osim vizualne atraktivnosti, Jelly je i ergonomski oblikovan te antropometrijski prilagođen dimenzijama tijela. No, Jelly je tek početak...
– Želja nam je bila napraviti jedinstveni proizvod u Hrvatskoj te tako početi razvijati robnu marku namještaja koju ćemo plasirati na buduću online komercijalnu platformu – otkriva Kovačić kojem je za Hrvatskoj promo partner švedska tvrtka Lelo. Uskoro možemo očekivati novi atraktivni Jelly koji će imati otvor u zaglavlju i integrirano svjetlosno tijelo.
>>Idealna za male stanove: Hash polica koja mijenja svoj oblik
...lepo al.nije nis novo...ovaj put prekopirano nazalost