Tekstil

Domaći brend Lull osvaja kvalitetnim materijalima i super dizajnom

Doris Fatur
28.09.2017.
u 10:07

Asortiman je prilagođen ljudima kojima je važan vlastiti stil i izričaj, a dolazi u nekoliko različitih kolekcija

Jedan od najbržih i najefektnijih, a često i najpovoljnijih, načina da uneset svježinu u dom jest obogaćivanje prostora tekstilima. Bilo da se radi posteljini, jastučićima za sofu ili detaljima za dječju sobu - tim detaljima postiže se vidljiva promjena.

Foto: Doris Fatur

Imajući to na umu, domaća dizajnerica Zrinka Kos odlučila je pokrenuti vlastiti brend tekstila Lull koji se bazira na kvalitetnim, prirodnim tkaninama.

Volim izazove. Volim pobjeđivati strahove, bilo da to znači osvajati planinske vrhove ili otvoriti obrt i uložiti u proizvodnju u Hrvatskoj iz koje mnogi žele pobjeći. Ovaj brend je moj san, ali doslovno, kaže Zrinka o motivima pokretanja domaćeg brenda kućanskog tekstila.

Lull zasad proizvodi dekorativni kućanski tekstil, od ukrasnih jastučića do posteljine. Asortiman je prilagođen ljudima kojima je važan vlastiti stil i izričaj. Kolekcija Dream on je sanjiva, romantična, bajkovita, poetična. Vraća nas u djetinjstvo, podsjeća na boravak na selu. Karakteriziraju je bogate prirodne tkanine, a prevladava lan, kojeg u posteljinama kombiniramo s pamučnim tkaninama radi dodatne udobnosti i prozračnosti. Kolekcija je bogata detaljima, volanima i čipkama. Napravljena je u nježnim, pastelnim bojama.

Foto: Doris Fatur

Kolekciju True colors karakterizira jaka koloristika, eksplozivnost boja. Kažu da 87 % ukupnih osjetilnih dojmova dobijemo kroz svijet boja. Čovjek boje koristi i preko njih izražava samoga sebe. Kolekcija sugerira pozitivan stav, otvorenost za novo, vjeru u sebe, svijet. U kombinaciji s jednostavnim, čistim linijama proizvoda, svaki ambijent možemo lako transformirati i osvježiti pažljivom upotrebom boja i dezena.

Kolekcija Gajba vrlo je jednostavna, snažna, sirova. Prevladava tamna paleta boja. Korišteni su prirodni materijali pamuk i lan. Namijenjena je i snažnijem spolu (koji ne voli da im mama kupuje posteljine na cvjetiće). Kolekcija Keep it simple inspirirana je KISS principom – keep it simple. Ideja je ne komplicirati nepotrebno! Jednostavne linije, osnovne boje, bazične tkanine.

1/6
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije