Možda u vašim domovima još ne svira božićna glazba i možda još niste razmišljali o tome kako ćete ovaj Božić učiniti još boljim i ljepšim od prošlogodišnjeg, no Dobar partner u svojem prodajnom programu već ima sve spremno i složeno za najljepše razdoblje u godini. Showroom tvrtke Dobar partner donosi vam pet božićnih priča kroz koje se možete prošetati u manje od pet minuta, ali samo prošetati. Da biste primijetili svaki detalj i udahnuli božićni duh kako treba, u prostoru imate što gledati puno duže, a ono što je sigurno jest da ćete pronaći inspiraciju u njima. Uz to, božićno raspoloženje sigurno će vas uhvatiti čak i ako ste vi “Grinch” u svojoj obitelji.
– Naš božićni showroom sastoji se od nekoliko božićnih cjelina, a uvijek je prisutan tradicionalan Božić koji se očituje i u kombinaciji crvene i zelene, i to zato što ona prolazi svake godine i koju jedan dio ljudi uvijek priželjkuje. Uvijek je popularna i prisutna i bijela u kombinaciji sa “zamrznutim” artiklima, odnosno proizvodima koji imitiraju led i inje u kombinaciji sa srebrnom i zlatnom bojom. Zlatna je jaka i ide uz sve druge boje. Ove je godine popularna kobaltnoplava, meni pomalo teško spojiva s radošću Božića – ističe Jasna Degoricija, jedna od vlasnica Dobrog partnera.
U svojem portfelju Dobar partner već 15-ak godina ima iskustva u postavljanju showroomova za svako godišnje doma i za sve velike praznike, od Božića pa do Valentinova, od proljeća do jeseni. Glavni im je cilj prenijeti svjetske trendove i posjetiteljima predstaviti kako kombinirati nove materijale, ali i iskoristiti one koje već posjeduju.
– Uvijek imamo nekoliko prezentacija, odnosno tematskih cjelina koje su vezane uz vrstu materijala, ali i uz boje. Uz tradicionalni Božić, sada možete prošetati “prirodnim” Božićem, kojem su temelj drvene grančice, zatim bijelim Božićem te prostorom u kojem glavnu ulogu ima božićni stol – objašnjava Degoricija.
Božić je ipak najčarobnije vrijeme, a što prije počnemo pripremati sve za blagdanski ugođaj, to duže možemo uživati u ljepoti Božića. – Svake godine poželjno je dodati nešto novo i na taj način slagati vlastitu božićnu priču i tradiciju – napominje Degoricija.