BLAGDANI SA STILOM

Nova 'home' kolekcija modne dizajnerice Đurđice Vorkapić

đurđica vorkapić hippy garden home
Foto: Goran Matijašec
1/12
10.12.2014.
u 12:00

Poznata modna kuća Hippy Garden, nadahnuta prestižnim svjetskim brandom vanjskog namještaja Unopiu predstavila je novitete za dom

Nakon rokovnika, mirisnih svijeća i inovativnog držača za torbe i vrećice poznata modna dizajnerica Đurđica Vorkapić proširila je svoju kolekciju Hippy Garden Home kolekcije novim elegantnim i profinjenim proizvodima za kućanstvo.

Nadahnuta najpoznatijim svjetskim brandom za opremanje vanjskih prostora Uniopiu, kreativna direktorica Hippy Gardena oblikovala je ukrasne jastučnice, ubruse, stolnjake i nadstolnjake u decentnim sivim, zlatnim i prljavo bijelim tonovima.

- Dom je intimno i vrlo posebno mjesto, toplo i udobno ali istovremeno i vrlo glamurozno, posebno u ovo blagdansko vrijeme kada treba zasjati posebnim svečanim sjajem. Upravo na tim načelima nastala je Home kolekcija – izjavila je Đurđica Vorkapić na predstavljanju svojih noviteta.

Foto: Goran Matijašec

Predstavljanje Hippy Garden Homea u prodajnom salonu Unopiu, koji je na naše tržište došao ovoga ljeta, bio je prilika da svoje proizvode, kao i kolekciju Accessoires predstavi i ovaj prestižni talijanski brand vanjskog namještaja i pokućstva. Limitirana kolekcija Đurđice Vorkapić, namijenjena za blagdansko razdoblje dala je suzdržanom i prozračnom Uniopiu dizajnu dozu blagdanskog sjaja i glamura.

Foto: Goran Matijašec

Suradnja Hippy Garden i Unopia, otkrila nam je Đurđica, dogodila se posve spontano, bez prethodnih planiranja i strategija.

- Jednostavno, nakon otvorenja njihovog predstavništva u Zagrebu sljedio je poziv za suradnju, obzirom da je Hippy garden poprilično aktivan ne samo kroz modni dizajn već smo otvoreni za nove izazove te nismo mogli ne iskušati se i na tom području - objašnjava dizajnerica i dodaje kako između onoga primarnoga što radi, modnog dizajna, i produkt dizajna koji je zaokuplja u posljednje vrijeme i nema puno razlike jer im je osnova - kreativnost.

- To je isti kreativni svemir samo je pitanje koliko je čovjek dovoljno otvoren i dovoljno hrabar da sve što mu padne na pamet i pretvori u realnost. Produkt dizajn je jednostavan iz tog razloga što govori 'istim jezikom svuda u svijetu, a kroz kreaciju u modi to baš i nije tako - kaže Đurđica. Moda je za nju i i dalje na prvom mjestu, no kako je svjesna da jedno ne isključuje drugo, nastavit će se baviti i produkt dizajnom. Jedini problem joj je, kako kaže, što ima 'samo jedan život' da bi to ostvarila.

>>Neki novi namještaj od ratana

Komentara 1

SW
swimm
08:12 11.12.2014.

i kaj je tu novo...pa to je sve viđeno vec desetine puta...toliko o "novoj" kolekciji pa taman i limitiranoj

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije