Nakon rokovnika, mirisnih svijeća i inovativnog držača za torbe i vrećice poznata modna dizajnerica Đurđica Vorkapić proširila je svoju kolekciju Hippy Garden Home kolekcije novim elegantnim i profinjenim proizvodima za kućanstvo.
Nadahnuta najpoznatijim svjetskim brandom za opremanje vanjskih prostora Uniopiu, kreativna direktorica Hippy Gardena oblikovala je ukrasne jastučnice, ubruse, stolnjake i nadstolnjake u decentnim sivim, zlatnim i prljavo bijelim tonovima.
- Dom je intimno i vrlo posebno mjesto, toplo i udobno ali istovremeno i vrlo glamurozno, posebno u ovo blagdansko vrijeme kada treba zasjati posebnim svečanim sjajem. Upravo na tim načelima nastala je Home kolekcija – izjavila je Đurđica Vorkapić na predstavljanju svojih noviteta.
Predstavljanje Hippy Garden Homea u prodajnom salonu Unopiu, koji je na naše tržište došao ovoga ljeta, bio je prilika da svoje proizvode, kao i kolekciju Accessoires predstavi i ovaj prestižni talijanski brand vanjskog namještaja i pokućstva. Limitirana kolekcija Đurđice Vorkapić, namijenjena za blagdansko razdoblje dala je suzdržanom i prozračnom Uniopiu dizajnu dozu blagdanskog sjaja i glamura.
Suradnja Hippy Garden i Unopia, otkrila nam je Đurđica, dogodila se posve spontano, bez prethodnih planiranja i strategija.
- Jednostavno, nakon otvorenja njihovog predstavništva u Zagrebu sljedio je poziv za suradnju, obzirom da je Hippy garden poprilično aktivan ne samo kroz modni dizajn već smo otvoreni za nove izazove te nismo mogli ne iskušati se i na tom području - objašnjava dizajnerica i dodaje kako između onoga primarnoga što radi, modnog dizajna, i produkt dizajna koji je zaokuplja u posljednje vrijeme i nema puno razlike jer im je osnova - kreativnost.
- To je isti kreativni svemir samo je pitanje koliko je čovjek dovoljno otvoren i dovoljno hrabar da sve što mu padne na pamet i pretvori u realnost. Produkt dizajn je jednostavan iz tog razloga što govori 'istim jezikom svuda u svijetu, a kroz kreaciju u modi to baš i nije tako - kaže Đurđica. Moda je za nju i i dalje na prvom mjestu, no kako je svjesna da jedno ne isključuje drugo, nastavit će se baviti i produkt dizajnom. Jedini problem joj je, kako kaže, što ima 'samo jedan život' da bi to ostvarila.
>>Neki novi namještaj od ratana
i kaj je tu novo...pa to je sve viđeno vec desetine puta...toliko o "novoj" kolekciji pa taman i limitiranoj