Floraart kao već afirmirana cvjetna priredba sa svojim popratnim programima i događanjima objedinjuje hortikulturne, turističke i komercijalne interese. Svake godine rijeka posjetitelja slijeva se prema štandovima i alejama raskošno uređenog jezera Bundek.
Na tom velikom prostoru (30 ha) otvorila se mogućnost oblikovanja cvjetnih gredica na kojima se svake godine posadi i do 200.000 komada raznolikih ljetnica. Na unutarnjem prostoru izmjenjuju se iz godine u godinu različite cvjetne instalacije. Kao rezultat natjecanja za Hrvatski kup florista posjetitelji mogu uživati gledajući najrazličitije raskošne aranžmane od rezanog cvijeća koje cvjećari izrade tijekom natjecanja u kategorijama: fantazija, vjenčani stručak, aranžiranje stola i tema iznenađenja za koju organizator osigurava cvijeće i potrebne materijale i nepoznata je do samog početka natjecanja.
Natjecanje cvjećara 'Hrvatski kup florista' prati Sajam od njegova postanka, a u aranžmanima iz različitih natjecateljskih kategorija mogu uživati i posjetitelji
U sklopu izložbe postavljaju se ‘land art’ instalacije nastale kombiniranjem materijala pronađenih u prirodi i modernih umjetnih materijala, kao npr. instalacija crvenih kugli postavljenih u šumi, što simbolizira čovjeka u prirodi.
Skulpture su bile postavljene na površini tla te su se mogle obilaziti i iz raznih kutova različito doživjeti. Efektne i zanimljive bile su i instalacije u prostoru: ‘Labirint’ od drvenih, gusto postavljenih drvenih oblica; „Voće“ – prikaz predimenzionirane zdjele s nekoliko vrsta voća postavljene na livadi i dr. Godine 2011. bila je 20. jubilarna godina održavanja sajma cvijeća pod nazivom „Floraart“.
1992. organizaciju cvjetnog sajma preuzelo je poduzeće Zrinjevac i promijenilo mu ime u Floraart
2013. godine u sklopu izložbe kao poseban detalj uređen je dio japanskog vrta sa stazicom od kamenih oblutaka i biljem karakterističnim za japanski vrt. Posađene su različite vrste bilja kao npr. ginkgo biloba, bambusi, Chamaecyparis obtusa i druge vrste crvenolisnih japanskih javora. Projekt gradnje japanskog vrta razvija se i dalje te se prostor predviđen za tu namjenu svake godine obogati nekim elementom.
Osim izložbe, trgovine bilja, sjemenja, knjiga i svega ostalog što je u vezi s vrtlarenjem Floraart je svih proteklih godina i mjesto raznih natjecanja, edukativnih i zabavnih programa.
U sklopu izložbe 2013. napravljen je japanski vrt
Tako se organizira natjecanje za najljepše uređen kućni vrt. Natjecati se može svaki stanovnik Zagreba i Zagrebačke županije koji se prijavi na natječaj. Nagrade se dodjeljuju u određenoj vrijednosti biljnog materijala. Vrtovi su podijeljeni u tri kategorije ovisno o veličini površine: do 100 m², od 100-500 m² i veći od 500 m². I na ovaj način želi se potaknuti građane da uređuju svoje vrtove, terase, balkone i tako uljepšaju naš grad. I po tome se prepoznaje odnos stanovnika prema prirodi i životu.
Odnos prema cvijeću nije samo simbol opće kulture već i ekološke osviještenosti.