Naslovnica Zeleni trendovi

Domaći ekoproizvođači konačno će dobiti stručan i kvalitetan 'product placement'

Hvalevrijedan projekt osigurao je besplatne usluge marketinških stručnjaka za čak 16 lokalnih ekoproizvođača koji su se istaknuli kvalitetom proizvoda i tržišnim potencijalom
17. ožujka 2014. u 00:00 0 komentara 311 prikaza
zelena ideja
Foto: Arhiva VL
Pogledajte galeriju 1/9

Lokalni ekoproizvođači u Hrvatskoj mahom se susreću s istim problemom - imaju dobar proizvod, no ne i dostatne financije za kvalitetnu promociju. Bila je to, vrlo često, ključna stvar koja im je nedostajala ne bi li kapitalizirali svoj trud i “zalaufali” posao.

Pomoć i rješenje ponudili su im Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) te njihovi partneri kroz hvalevrijedan natječaj “Zelena ideja”.
Radi se o projektu pokrenutom s ciljem da marketinški stručnjaci pruže proizvođačima uslugu promocije, učine njihove usluge i proizvode dostupnima te ih potaknu na zajedničko djelovanje u pokretanju pozitivnih promjena u društvu i gospodarstvu.

Na natječaj, koji je zaključen potkraj prošle godine, stigle su čak 74 prijave, a stručni žiri izabrao je najboljih 16 koji su zadovoljili postavljene kriterije i pokazali najveći razvojni potencijal. Suženi izbor proizvođača s kojima se surađivalo ovisio je o broju prijavljenih partnera projekta koji su izrazili želju da besplatno ulože svoje znanje i resurse kako bi ekološkim proizvođačima, koji ne raspolažu financijskim sredstvima, omogućili kvalitetan angažman iskusnih marketinških profesionalaca.

zelena ideja | Autor : Arhiva VL Foto: Arhiva VL

Agencija Status grupa promovirat će OPG Veselić

Mi ćemo vam predstaviti svih 16 malih proizvođača, a krećemo s OPG-om Veselić i obrtom Annapurna.

OPG Veselić
Sisačka obitelj planira sa svojim proizvodima izaći na tržište EU

zelena ideja | Autor : Arhiva VL Foto: Arhiva VL
Od povrća i voća do džema, ajvara, sokova, pinđura...

Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Veselić iz okolice Siska bavi se ekološkom proizvodnjom od 2005. godine. Tada su počeli s uzgojem jagoda, a u međuvremenu se u njihovoj ponudi našlo razno voće i povrće, od mrkvi do rajčica, zatim pekmezi i džemovi, ajvar, sokovi i nektari, pinđur, grah s povrćem...

- Najponosniji smo na naše jagode koje su s nama od početka i dokazuju da ukusna, slatka i mirisna jagoda još uvijek postoji, baš kao nekada! - ističu Veselićevi. Objašnjavaju po čemu su to njihovi odnosno ekoproizvodi općenito bolji od onih običnih koje smo se naviknuli kupovati u trgovinama

zelena ideja | Autor : Arhiva VL Foto: Arhiva VL
Cijela obitelj bavi se ekološkom poljoprivredom

- Naši proizvodi imaju više hranjivih vrijednosti prirodno prisutnih u hrani, nemaju ostataka pesticida, konzervansa niti ikakvih kemijskih dodataka. Bili bismo sretni kada bi ti proizvodi bili dostupni svima onima koji drže do sebe, svoje obitelji i zdravlja.

Iako imaju izvjesnu konkurenciju na domaćem tržištu, simpatični Siščani imaju potpuno drugačiju sliku o tome.
- Na druge proizvođače ne gledamo kao na konkurenciju. Još nas je premalo i želja nam je da se svijest o ekološkoj poljoprivredi što više širi.

Želja im je i da se za pet do deset godina prošire te eventualno izađu i na strana tržišta sa svojim kvalitetnim proizvodima.
- Potencijal za ekološku proizvodnju postoji, ona je zapravo jedini dugoročno održivi način uzgoja hrane. Trenutačno se širimo kako bismo bili konkurentniji na domaćem tržištu, no i na tržištu EU. Nadamo se da ćemo potpuno uspjeti zaokružiti cjelinu proizvodnje, prerade i prodaje kako bi cijela naša obitelj mogla živjeti od toga.

Entuzijazam obitelji Veselić i kvaliteta njihovih proizvoda prepoznati su na natječaju “Zelena ideja” te će im marketinške usluge besplatno odraditi agencija Status grupa.
U šali napominju da su ih izabrali zbog - veselog prezimena. Već na prvom sastanku dogovorili su redizajn i osvježenje vizualnog identiteta, izradu web stranice, razradu web shopa i ideje promotivnih aktivnosti.

- Ekološka poljoprivreda prvenstveno je stil života, a tek onda proizvodnja. Ako dobro uskladite to dvoje, samo naprijed, pravi je uspjeh pred vama! - zaključili su Veselići.

Annapurna
Annapurnini niskokalorični proizvodi imaju eko i vegan certifikate te dobivaju i košer certifikat
Obrt Annapurna, Vlatke i Miroslava Kuzmića iz Svete Nedelje, jedan je od 16 laureata “Zelene ideje”. Njihovi veganski proizvodi bili su rijetkost na hrvatskom tržištu kada su krenuli s proizvodnjom prije nekoliko godina, a ni danas nemaju veliku konkurenciju.

- To su sojini jogurti, tofu namazi, tofui s različitim okusima, tofu hrenovke... Namijenjeni su svima, pogotovu onima koji preferiraju ekološku prehranu s namirnicama koje sadrže puno biljnih proteina, a malo kalorija, te onima koji vode računa o svom zdravlju - napominju Kuzmići.

zelena ideja | Autor : Arhiva VL Foto: Arhiva VL
Sojini jogurti, tofu namazi, tofui s različitim okusima, tofu hrenovke..., dio su Annapurninih proizvoda

Kao i ostali ekoproizvođači, tvrde da ih u poslu vodi ljubav i strpljenje i napominju:
- Naši se proizvodi izrađuju ručno, bez konzervansa, aditiva, umjetnih boja i aroma. Kvaliteta nam je na prvome mjestu, a imamo i eko i vegan certifikat, u postupku dobivanja je košer certifikat te imamo uveden HACCP sustav koji garantira sigurnost i kvalitetu proizvoda i proizvodnih procesa.

I Kuzmići ohrabruju vlastitu konkurenciju da se odvaži izaći na tržište, a budućim kupcima poručuju:
- Ekološki proizvodi vrlo su ukusni unatoč predrasudama da je ta hrana monotona i bezukusna. Dobri su za prirodu, bogati bjelančevinama, niskokalorični i dijetalni te su dobri ne samo za vegetarijance već i za sportaše.

zelena ideja | Autor : Arhiva VL Foto: Arhiva VL
Veganska hrana osnova je proizvodnje obrta Annapurna u kojem tvrde da je ta hrana zapravo jako ukusna!

U Annapurni ulažu u edukaciju djelatnika, zdravstveni odgoj, zdravstveni i mikrobiološki nadzor, ekološko zbrinjavanje otpada itd. Sve te vrijednosti prepoznali su u agenciji TBWA/Zagreb čiji su članovi užeg tima otprije bili njihovi kupci i koji će kroz marketinške akcije pokušati približiti ovu vrstu hrane širem tržištu.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.