Dizajner Krunoslav Kovač već duži niz godina uspješno surađuje s tvrtkama Ciprijanović iz Orahovice i Hrastico iz Pitomače s kojima je napravio nekoliko kolekcija koje se izvoze na europsko tržište, a prodaju u etabliranim robnim kućama. Ipak, iskreno priznaje kako je na razini privrede suradnja dizajnera i proizvođača namještaja marginalna.
Menadžeri velikih tvrtki doživljavaju razvoj-dizajn kao suvišan trošak, a resorna ministarstva još nemaju ozbiljnu strategiju za drvoprerađivačku industriju i nezainteresirani su za hrvatski izvozni dizajn, kao hrvatski brend.
Ipak, radost stvaranja uvijek je prisutna i pojašnjava:
- Radost stvaranja intrigira me da s našim vrijednim drvom stvorim prepoznatljive hrvatske proizvode. Relativno brzo se vidi ostvarenje ideje, što kod arhitekture nije slučaj, katkada prođu godine dok se vidi rezultat.
Trenutačno je završio dva projekta - za tvrtku Ciprijanović, dizajnirao je kolekciju stolaca CIPO4, izrađenih od cjelovitog drveta hrasta, bukve i oraha, a za tvrtku Hrastico projektirao je kolekciju ATTRIS namještaj za opremanje ugostiteljskih sadržaja. I ova je kolekcija je od cjelovitog drveta hrasta i oraha.
S obzirom na to da živi i radi u Virovitici, kako kaže na samoj granici Slavonije i Podravine, podno Bilogore, a u blizini Papuka, prirodan izbor je drvo. Podsjeća kako je to je podneblje nezagađenog okoliša, bogatih šuma hrasta, bukve, jasena, oraha...
- Blizina tih prirodnih dragocjenosti inspiracija je za moje radove. Koristim i staklo kao sekundarni konstrukcijski element kako bi dodatno istaknuo drvo. To je najbolje vidljivo kod stolca WG010 gdje je drvo u svojem izvornom obliku u izravnom kontaktu s čovjekom, dok je hladno staklo nosiva transparentna konstrukcija. Stječe se dojam da drvo lebdi na staklu. Predmet interesa mi je dizajn namještaja od oporabljenog drveta.
Kolekcija Arshany nastala je od elemenata starih tradicijskih seoskih kuća i štala. Oblikovanjem je naglašeno svojstvo oporabljenog drveta i ljepota nedostataka je u strukturi drveta nastalim kroz desetljeća. Želja mu je da starim, često napuštenim kućama udahne novi život.
Dizajnom namještaja bavi se dvadesetak godina i u tom razdoblju izlagao je na vodećim europskim sajmovima namještaja. Imm Koln, Birmingham, Stockholm, Milano, Tjedan dizajna u Zagrebu i Centar za dizajn u Zagrebu mjesta su na kojima se mogu vidjeti njegovi radovi. Dobitnik je zlatnih, srebrnih i brončanih plaketa na sajmu Ambienta u Zagrebu i pobjednik na međunarodnom natječaju J.E. Austin Associates s kolekcijom Goodwood. Ta kolekcija realizirana je u suradnji s dizajnericom Rominom Radović. Kolekcija Goodwood prodavala se u robnim kućama John Lewis u Engleskoj, što smatra svojim najvećim dizajnerskim uspjehom.
>>Arhitekti i dizajneri pomoću prostora mijenjaju stvarnost