Usidren na Dunavu, godišnje preveze oko 18.000 turista. U njegovu potpaljublju su dvije multimedijske dvorane u kojoj turisti upoznaju prirodne, kulturne i umjetničke znamenitosti Vukovara, Slavonije, Baranje i Hrvatske.
- Prostor je podijeljen u dvije dvorane, koje su organizirane tako da su uz bočne stranice broda pozicionirane informacijske zone od kojih svaka priča drukčiju turističku priču, dok su središnje
pozicije dvorana organizirane za centralni sadržaj s velikim video zidom - ističe Bruno Rechner, arhitekt koji je uređivao brod, pojašnjavajući kako turistički obilazak nakon info pulta počinje s prezentacijskom zonom “discover”, a nastavlja se na zonu “feel”.
Cjelokupni doživljaj upotpunjen je velikim video zidom sa inspirativnim video sadržajem. Slijedi prolazak kroz klizna ustakljena vrata do zone “taste” i “try”. U dvorani 2 moguće je u zoni “know" odmoriti i iz sjedeće perspektive doživjeti cijeli prostor ili pogledati video prezentaciju i doznati više informacija.
Nastavak obilaska je preko zone “enjoy” i “play”, te se ponovo vraćamo u dvoranu 1 gdje je smještena zona “meet” i završava sa “like” koja je zapravo lounge sjedenje kako bi se posjetitelji odmorili za daljnji nastavak obilaska i sabrali dojmovi upravo doživljenog.
Suvremenost prezentacija upotpunjena je interaktivnim touchscreenovima koji su integrirani u svakoj zoni i pružaju mogućnost svakom posjetitelju da odabirom informacija, sam slaže svoj doživljaj Hrvatske.
>>Originalan loft: arhitekti usred prostora smjestili sobu u kutiji