Sve novo i inovativno bit će izloženo na više od 4000 četvornih metara izlagačkog prostora galerije Lauba i Druge zgrade. Centralno događanje je Izložba hrvatskog namještaja, i to s razlogom jer, procjena je organizatora, upravo se tu krije veliki potencijal s obzirom na činjenicu da je veliki dio Hrvatske prekriven šumama. Uspjeh nekoliko tvrtki, poput Artisana, Prostorije, Inkee ili Elementa, dokaz je da naši dizajneri imaju što ponuditi i domaćem i stranom tržištu. 2. tjedan dizajna Zagreb 2015. nudi više od 30 radionica.
Primjerice, zanimljive dječje radionice organizira Maja Subotić, tu su i radionice Luke Piškorića, zatim radionice crowdfundinga (prakse financiranja projekta ili pothvat prikupljanja novčanih priloga od velikog broja ljudi, obično putem interneta), do Ane Bekš i Ethana Granta i radionice service designa. Kad je dizajn aktivnost planiranja i organiziranja ljudi, infrastrukture, komunikacija i materijalnih komponenti, to je usluga koja omogućuje interakciju između davatelja usluga i kupaca.Uz izložbu, 2. Tjedan dizajna Zagreb 2015. bit će upotpunjen s niz događanja - različitim predavanjima, konferencijama, druženjima, modnim revijama i radionicama.
>>Dizajneri koji će na Tjednu dizajna pokazati svoje nove radove