priče o dizajnu

Stari građanski stan pretvoren je u Sobu, genijalno mjesto za sve ljubitelje dizajna

Luka Stanzl/PIXSELL
14.05.2024.
u 10:05

Iza koncepta Sobe stoji simpatični Mario Prizmić Vurdelja koji je svoje akademsko obrazovanje završio na Universität der Künste – Produkt design u Berlinu, u gradu koji ga nije samo inspirirao svojom vitalnošću već i postao izvorom bogatstva u dizajnu interijera iz cijelog svijeta

SOBA više nije samo digitalna platforma – webshop; ona je postala mjesto gdje ljubitelji kvalitetnog dizajna ispunjavaju svoje ideje kroz cjelokupni projekt opremanja interijera ili kupnjom pojedinih artikala. Prije dvije godine, na Check-In eventu u prostorima Orisa, “lansirali” smo SOBU u svijet

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Od tada, SOBA.HR je postala sinonim za kvalitetan, pomno kuriran asortiman namještaja, rasvjete i ostalih dizajnerskih komada, privlačeći kako ljubitelje estetike, tako i stručnjake iz područja arhitekture i dizajna.Dok je vrijeme prolazilo, sve veći broj upita stizao je upravo o fizičkom postojanju SOBE. Klijenti i kolege iz struke žudjeli su za stvarnim iskustvom, želeći vidjeti, dodirnuti i osjetiti djelić asortiman SOBE uživo.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Inspiriran danskim pristupom prezentacije dizajna, odlučio je da SOBA neće biti još jedan u nizu uličnih lokala, već nešto intimnije, kao što je građanski stan u srcu Zagreba. U fizičkoj Sobi Mario želi posvetiti vrijeme, pružiti osobno iskustvo upoznavanja s asortimanom Sobe. U partnerstvu s NON arhitekturom, pod vodstvom arhitekta Luke Bekavca, osmislili su ovaj koncept koji sjedinjuje arhitekturu i dizajn interijera na suptilan način. Tako je njihov hibridni prostor, NON x SOBA, mjesto gdje se arhitektura direktno susreće s dizajnom.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Iza koncepta Sobe stoji simpatični Mario Prizmić Vurdelja koji je svoje akademsko obrazovanje završio na Universität der Künste – Produkt design u Berlinu, u gradu koji ga nije samo inspirirao svojom vitalnošću već i postao izvorom bogatstva u dizajnu interijera iz cijelog svijeta.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Berlin ga je oblikovao kroz radna iskustva i poslove koje je obavljao za poznate retail brendove poput svepoznatog kozmetičkog branda Aesop te progresivnog modnog brenda Acne Studios. U tim iskustvima, Mario se bavio i visual merchandisingom, usko povezanim s uređenjem prostora i prezentacijom proizvoda. Kroz te poslove dobio je dublji uvid u važnost estetike, funkcionalnosti i privlačnosti prostora, što je obogatilo njegov pristup dizajnu interijera.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije