Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, viskija Johnnie Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom našao se i splitski restoran “Zoi”. Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking” koja sadrži niz malih filmova koji upućuju da nije bitno samo kamo idemo, nego i s kim idemo. Zoi je tako poslužio kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu – u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na rivu i more, a koncipiran je kao fine dining restoran čiji je adut prekrasna terasa na kojoj je i snimljena reklama
Fotogenična terasa
Splitski restoran Zoi poslužio kao kulisa za snimanje reklame
Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking” koja sadrži niz malih filmova koji upućuju da nije bitno samo kamo idemo, nego i s kim idemo
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.