Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, viskija Johnnie Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom našao se i splitski restoran “Zoi”. Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking” koja sadrži niz malih filmova koji upućuju da nije bitno samo kamo idemo, nego i s kim idemo. Zoi je tako poslužio kao idealna kulisa za reklamu „The Walk“. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu – u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na rivu i more, a koncipiran je kao fine dining restoran čiji je adut prekrasna terasa na kojoj je i snimljena reklama
Fotogenična terasa
Splitski restoran Zoi poslužio kao kulisa za snimanje reklame
![](/media/img/2f/b2/f0c66ffb26174c54dba7.jpeg)
Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije “Keep Walking” koja sadrži niz malih filmova koji upućuju da nije bitno samo kamo idemo, nego i s kim idemo
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.