Hit mjesto

Skandinavska moda u interijeru koji oduševljava dizajnom, bojama i detaljima

garderoba
Slavko Midzor/PIXSELL
22.04.2017.
u 06:15

Atmosfera interijera temelji se na kontrastu akromatskog izložbenog prostora i mekih garderoba toplih boja te formi koje se u njemu nalaze

Jeste li ikad maštali o tome da, umjesto u kupnju u kojoj ćete izgubiti živce i na kraju kupiti nešto što vam se toliko i ne sviđa, isprobate iskustvo kupnje na mjestu na koje žene dolaze s veseljem te, osim što kupe novi odjevni predmet, i doznaju nešto zanimljivo? Ako je odgovor potvrdan, to je od jučer moguće u Martićevoj 17 gdje je otvorena Garderoba - konceptualna trgovina koja u Zagreb dovodi skandinavsku modu.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Filozofiju “slow-shoppinga” u Zagreb je dovela vlasnica Ana Ivančić, vrsna poznavateljica i ljubiteljica skandinavske mode te uspješna poslovna menadžerica.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Više od šopinga

No, osim modne priče, zanimljiva je i ona o interijeru. Dizajn interijera potpisuju arhitekti iz studija Biro, za dizajn namještaja zaslužni su Filip Despot i Tihana Taraba iz studija Grupa, dok Lana Cavar potpisuje dizajn vizualnog identiteta. Mario Kralj, Saša Košuta i Dora Lončarić napravili su okosnicu interijera – tri atraktivne garderobe koje omogućuju ležerno isprobavanje kolekcija.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Prostor je opremljen kombinacijom namještaja i rasvjete koje je dizajnirala Grupa. Između ostalog, tu su redizajnirane fotelje Monk koje su rađene za Prostoriju te najnoviji proizvod – lusteri Baluna. Iza vizualnog identiteta stoji grafička dizajnerica s impresivnim životopisom Lana Cavar. Trenutačno radi na izložbi mode za njujoršku MoMA-u, a na vizualni identitet uspjela je prenijeti pristupačnost i spontanost ove konceptualne trgovine.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Interijer s domaćim potpisom

Arhitekti iz studija Biro vjerno su slijedili filozofiju slow-shoppinga, pojam koji je utemeljila dizajnerica Ivana Omazić, te napravili prostor u kojem su garderobe pretvorene u prostorne atrakcije, a kupcima je omogućeno da se zadržavaju dulje, savjetuju, ali i razgledavaju kolekcije bez žurbe. Posebno je zanimljiv sustav vješalica kojim su se omogućili različiti načini prezentacije novih kolekcija, a prostor je moguće konstantno mijenjati.

Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Namještaj je Grupa dizajnirala u tri tematske boje, zelenoj, žutoj i ružičastoj koje zajedno stvaraju snažan identitet prostora

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije