Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Šarmantni prostori mame kupce, ali i lajkove na Instagramu

Neke od najpopularnijih destinacija za fotografiranje upravo su šarmantno uređene trgovine čiji asortiman tako dobiva dodatnu reklamu putem objava na Instagramu
04. kolovoza 2018. u 08:30 0 komentara 248 prikaza

U skladu sa svjetskim trendovima hrvatski građani u online trgovinama najviše kupuju odjeću, obuću i modne dodatke.

 | Autor :

No, za razliku od web-shopova, fizičke poslovnice svojom atmosferom i dizajnom omogućuju jedinstven osjećaj kupnje, neusporediv s online doživljajem. Koliko je to važno, vidljivo je iz podatka da najmanje 82 posto kupaca odluke o kupnji donosi unutar same trgovine, a ako je poslovnica arhitektonski dobro posložena, rado se vraćaju.

 | Autor :

Osim toga, neke od najpopularnijih destinacija za fotografiranje upravo su šarmantno uređene trgovine čiji asortiman tako dobiva dodatnu reklamu putem objava na Instagramu.

 | Autor :

– Kako su društvene mreže postale jedan od važnijih kanala za promociju asortimana poslovnica, sve je više vlasnika trgovina koji svoje prostore žele urediti na tzv. Instagram friendly način – rekla je Gordana Barun iz salona Vodotehnika koji svojim uređenjem itekako konkurira kao odlično mjesto za slikanje.

 | Autor :

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.