Suradnja svjetski poznatog dizajnera interijera Jonathana Adlera i H&M Home, podružnice za prodaju kućanskog asortimana, proizvode svoje kolekcije predstavit će 14. studenog. Nastavlja tako H&M uspješne suradnje s poznatim dizajnerima koje je započeo u modnim kolekcijama još s Karlom Lagerfeldom.
Prva dizajnerska suradnja ovog brenda vrvit će uzorcima i odvažnim proizvodima, a sadržavat će proizvode od vaza i šalica do svijeća i jastuka, stoji na stranici H&M Home.
Vođena fokusom dizajnera da je za dizajniranje doma najvažnije kreirati onaj koji vas čini sretnim, i ova se kolekcija oslanja na najvažniju prostoriju takvog doma, dnevni boravak.
Tako će ključni komadi kolekcije biti lakirane kutije i pepeljare u različitim geomterijskim oblicima kao i vaze i svjećnjaci s likovima žene i muškarca u crnoj i zlatnoj boji na bijeloj keramici. Dakako tu je i božićni favorit, vunena deka koja će imati umetnute riječi "zločest" i "dobar".
Prvom suradnjom želimo istaknuti osobni utjecaj vlasnika doma na dizajn, a tko bi bio bolji izbor od Jonathana Adlera i njegove energije i odstupanja od pravila koji si se odlično uklopili u kolekciju. Štoviše, svi komadi kolekcije zrače upravo njegovim životnim stilom i ova je kolekcija stoga odličan uvid u život Jonathana Adlera, kazala je Evelina Kravaev Söderberg, kreativna direktorica H&M HOME-a.
"Vjerujemo da se boje nikada ne sukobljavaju isto kao što vjerujemo da je minimalizam katastrofalan i iz tog razloga ne stvaramo proizvode oko kojih se vaši nasljednici jednog dana neće prepirati", kazao je Jonathan Adler.
Naposljetku, nadam se da će kupci uživati u H&M Home kolekciji jednako kao što sam ja uživao dizajnirajući je te da sam ovom suradnjom postao počasni Šveđanin, kazao je.