250 godina Wedgwooda

Proljetna kampanja kompanije za fini porculan

wedgwood
Foto: Promo fotografije
1/3
21.02.2014.
u 14:35

Proizvođač finog porculana Wedgewood ima tradiciju staru čak 250 godina. Za svoju proljetnu kolekciju 2014. inspiraciju su pronašli upravo u njoj - u kvadratima, osmerokutima i kvadrima koje su vidjeli na starim skicama. "Dojmila me i se i metalna rasvjeta u Milanu", objasnio je kreativni direktor ovog brenda, Dik Delaney.

U ovoj kolekciji ima više boja no što su ljubitelji ovog brenda navikli, čime je posuđe postalo ekspresivnije, spontano i zabavno, a način na koji je spojen moderan, pomalo otkačeni stil sa tradicionalnim vrijednostima tvori doista posebnu kombinaciju.

Foto: Promo fotografije

"Naš uzorak Palladian dobio je novu boju - toplu nijansu bakra, bronce i zlata koja je u kontrastu s bijelim porculanom. Bijelo će uvijek biti popularno, no sad mu dajemo suptilni zaokret", dodao je Delaney.

Foto: Promo fotografije

Kombiniranjem kvadratnih, osmerokutnih i okruglih komada iz nove linije imena Ashlar stvara se neki potpuno novi, veseli svijet u kuhinji, a imajte na umu da fini porculan više nije rezerviran samo za obiteljske ručkove nedjeljom. Za razliku od naših djedova i baka, nema potrebe kupovati sve stvari u setovima - kombinirajte različite oblike, uzorke i boje!

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije