Domaći dizajn

Prestižna priznanja za hrvatski dizajn

22.03.2018.
u 14:05

Design Bureau Izvorke Jurić niže nagrade jednu za drugom

Ovih je dana lansirana potpuno organska i ručno rađena linija prirodnih kozmetičkih proizvoda Plasinia inspirirana geo-lokacijom Like, stvorena od samoniklog bilja i vode iz rijeke Gacke, druge najčišće rijeke na svijetu. Brending ovog premium proizvoda potpisuje Design Bureau Izvorke Jurić, a u svojoj selekciji izvrsne ambalaže ga je objavio prestižni američki časopis The Dieline.

.Riječ je o još jednom primjeru dizajna identiteta hrvatskog proizvoda pridružen bogatom opusu dizajnerskih radova Izvorke Jurić kojim je ona izrasla u sinonim za dizajn ambalaže u Hrvatskoj. Svojim je dizajnom značajno doprinijela izgradnji prepoznatljivosti domaćeg gospodarskog proizvoda, njegovoj konkurentnosti i afirmaciji hrvatskog kulturološkog identiteta.

Ovih dana Izvorka Jurić, svjetski nagrađivana dizajnerica, obilježava punih 20 godina rada na brendiranju proizvoda domaćih malih i srednjih proizvođača s područja gastronomije, kozmetike i turizma koji su se uz pomoć dizajna izdigli iz anonimnosti na tržištu te im je bila prepoznata ključna vrijednost proizvoda. Brachia, Lintar, Croatia in a Box, Croatian Planer, Bite Art, Zdenka sir, Slast&Mast, Rustican, Koer, Domeca, Draco, Genos, Aroma Mediterranea, Plasinia i Omnivia – samo su neki od brendova čiju je vizualnu komunikaciju dizajnirala Izvorka Jurić.

Uspješnost njezina dizajna redovito nagrađivanog međunarodnim priznanjima, privukla je mnoge poduzetnike da joj povjere dizajn novih proizvoda često namijenjenih izvozu, pri čemu je široj javnosti najpoznatiji brending za maslinovo ulje Brachia, odnosno dizajn međunarodno najnagrađivanije domaće ambalaže – bočice u obliku masline. Ulaganje u dizajn ekskluzivne linije proizvoda, posve autentične bočice i dugoročno strateško ulaganje u dizajn ambalaže svakog novog proizvoda – pomoglo je ondašnjoj bračkoj poljoprivrednoj zadruzi da izgradi reputaciju, ostvari izvoz i izraste u uspješni brend. Povrh toga, spomenuta ekskluzivna linija Brachie danas se prodaje u premium delikatesnim trgovinama New Yorka, Tokija i drugih svjetskih metropola. Suradnju s Brachiom, Izvorka Jurić nastavlja i do danas, stvarajući podbrendove poput ekoBrachie, linije Brachia sortnog ulja, podbranda "Brachia i prijatelji" - koje redovito susrećemo na stolovima restorana i domova diljem Hrvatske.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije