Kvaliteta i dizajn

„Pravi osjećaj doma“ u fokusu nove image kampanje za Namještaj Mima

25.03.2024.
u 12:49

Svaki komad namještaja dizajniran je s misijom ne samo da upotpuni prostor, već i da podigne kvalitetu života onih koji ga koriste

U današnjem ubrzanom načinu života, dom postaje naše sigurno utočište, mjesto gdje tražimo mir, udobnost, ali i izraz naše osobnosti. Prepoznajući tu potrebu, tvrtka Namještaj Mima lansirala je novu image kampanju kojom ističe važnost pravog osjećaja doma. Ova kampanja predstavlja odvažan korak naprijed u predstavljanju brenda koji stavlja kvalitetu, dizajn i funkcionalnost u središte svog djelovanja. Kampanja se fokusira na emocionalnu povezanost koju ljudi imaju sa svojim domom, ističući kako pravilno odabrani namještaj može transformirati bilo koji prostor u pravo utočište. Kroz suradnju s Real grupom, najuspješnijom marketinškom agencijom u Hrvatskoj, tvrtka Namještaj Mima stvorila je snažnu kampanju koja odražava temeljne vrijednosti brenda i misiju tvrtke – transformaciju svakog doma u prostor koji daje osjećaj topline i udobnosti.

Raznovrsnost kolekcija koje nudi Namještaj Mima omogućava svakom pojedincu da pronađe nešto za sebe, bez obzira na estetski ukus ili potrebe prostora. Od minimalističkih komada koji odražavaju suvremenost i čistoću linija, do bogato ukrašenih komada koji pružaju osjećaj topline i tradicije, Namještaj Mima prati globalne trendove, ali i lokalne preferencije.

Svaki komad namještaja dizajniran je s misijom ne samo da upotpuni prostor, već i da podigne kvalitetu života onih koji ga koriste. Mima kontinuirano istražuje i integrira najnovije trendove interijera, osiguravajući da je svaki komad namještaja maksimalno funkcionalan. Tvrtka pruža sveobuhvatnu podršku svojim kupcima, od savjetovanja pri odabiru do postprodajnih usluga. S timom stručnjaka koji su uvijek na raspolaganju za pružanje savjeta i preporuka, Namještaj Mima ističe se kao partner koji vas prati na putu do savršenog doma.

Suradnja Namještaja Mima i Real grupe rezultirala je inovativnom kampanjom koja priča o ljepoti i udobnosti doma. Kreativni koncept kampanje osmislio je Maro Pitarević, kreativni direktor Real grupe s ciljem da kampanja bude potpuno drugačija i da se tako stavi naglasak na važnost doma. Iza art directiona kampanje „Pravi osjećaj doma“ stoji Katarina Peter Keleković, Art Director iza koje stoji dugogodišnje iskustvo, a Senior Copywriter kampanje bila je Saša Filipović

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije