U posljednje vrijeme sve više trgovina stavlja veći naglasak na uređenje interijera, a među njima se našao i novootvoreni Heraldi for Women u Frankopanskoj ulici.
Dio namijenjen ženama prostire se na 120 kvadratnih metara, a za vizualni identitet brenda zaslužan je poznati dizajner Igor Manasteriotti, dok idejno uređenje i dizajn interijera potpisuje arhitekt Marko Murtić. Pri uređivanju interijera nit vodilja bila je povezati pročišćene, jasne i stroge linije kolekcija iz ponude s ugodnim, a ujedno i vrlo modernim prostorom.
Rezultat toga je nenametljiva, a luksuzna šoping-oaza, čija je primarna zadaća istaknuti detalje odjevnih kombinacija iz ponude.
Posebna pozornost posvećena je uporabi materijala. Naime, LED rješenja implementirana su kod svakog rasvjetnog tijela, a napravljena je kombinacija metalnih dijelova i panela s naglašenom teksturom u kontrastnoj boji.
Pojedini detalji poput stropa koji asocira na mrežu ili panela obloženih raskošnom tkaninom, namjerno su naglašeni kako bi se stvorila dinamična igra svjetlijih i tamnijih tonova.
Tu su i kontrastne grede, prepoznatljiv potpis koji novoj trgovini daje poseban dizajnerski pečat. Kombinacija industrijskih materijala, jednostavan i minimalistički pročišćen prostor s bogatim detaljima stilski su potpisi novog modnog mjesta za žene u centru Zagreba.
Odabir ugodne glazbene kulise i uniformirani izgled prodajnog osoblja zaokružuje cjelokupni identitet trgovine.