Kada je tim zaposlenika u konzultantskoj tvrtci Projekt jednako razvoj (PJR), narastao na 40, postalo je jasno da dotadašnji prostor u zagrebačkom naselju Prečko, idealan za 25-30 osoba, više ne odgovara trenutnim potrebama i da je potrebno potražiti novi. Odluka je na kraju pala na zgradu novoizgrađenog sveučilišnog kampusa u Gradišćanskoj ulici 24, gdje je PJR, uz stručnu pomoć arhitektonskog ureda Gradečki projekt, kompletno prilagodio svih 365 kvadrata prostora na 3. katu svojim potrebama.
Sama zgrada pripada A+ energetskom razredu i ima ugrađene sustave koji ostvaruju uštedu svih energenata, tako da je i ta činjenica pomogla u odabiru.
- Novim prostor dominira suvremena klasika. U uređenju je korišteno mnogo klasičnih elemenata pri čemu je glavni fokus bio na funkcionalnosti prostora. Suvremenim detaljima, materijalima, dekoracijama i opremom prostor je dobio duh sadašnjeg vremena, no opet u dovoljnoj dozi da ostane ugodan i topao za boravak - kažu iz Gradečki projekta.
Srce ureda predstavlja velik centralni prostor (nazvan Lounge) u kojem je osmišljeno nekoliko manjih „otoka“ namijenjenih neformalnim sastancima, kraćim druženjima i telefonskim razgovorima s klijentima, ali koji se vrlo lako pretvara u jedinstven prostor za evente poput uredskih partyja, press konferencija i redovnih sastanaka na nivou cijele firme. Prostorom dominira zaobljeni zid pokriven panelima od mahovine koji djeluje opuštajuće, a taj dojam pojačava i ozvučenje kojim se upravlja s iPada na zidu.
Na ovaj vrlo dinamičan prostor, „naslanja“ se i potpuno opremljena kuhinja, a s Lounge-om je povezana kuhinjskim otokom koji u
sebi „krije“ čak i praktičnu rashladnu vitrinu za vino.
- U PJR-u prevladava neformalna, prijateljska atmosfera, a većina nas ljubitelji smo kvalitetne hrane i pića te su stoga dovoljno
prostrana kuhinja i prostor za okupljanje bili imperativ. Tu se slave rođendani, obilježavaju razni događaji u privatnom životu, ali vrlo često nam i ne treba povod…dovoljno je da se netko samo želi pohvaliti doma ispečenim kolačem - tumači direktorica Ana Fresl.
Naravno, nije da se u PJR-u samo zabavljaju. Radi se tu na velikim EU projektima, savjetuje klijente u postupcima javne nabave, pišu strateški planovi, osmišljavaju i organiziraju brojne konferencije i usavršavanja. Stoga je veliki radni prostor površine oko 105 m2 nazvan Library jer u njemu su poželjni mir i tišina, a i zato jer zaista ima mini knjižnicu stručne literature. Krasi ga obilje prirodnog svjetla jer se nalazi na kraju prostora (i krila zgrade) kako bi bio maksimalno izoliran od buke.
- I prije pandemije u PJR-u je postojala opcija rada od kuće tako da nama to nije bila velika promjena. Zaposlenici i dalje koriste tu mogućnost (ako žele nešto odraditi u miru ili im je potrebno zbog privatnih razloga), ali otkad smo u novom uredu većinom radije dolaze ovdje. Također, sada i klijente češće pozivamo na sastanak - kaže Fresl.
Kako se radna (i gotovo kućna) atmosfera ne bi previše narušavala, dvije sale za sastanke nalaze se u prednjem dijelu prostora. U predprostoru se nalazi ured Odjela administracije i udobna mini „čekaonica“ iz koje će vas uvesti u neku od sala za sastanke: Blue - veliku elegantnu u kojoj prevladava plava boja i koja je svojom površinom dovoljna čak i za održavanje edukacija s manjim brojem polaznika ili Green - udobnu manju s naglašenom zelenom bojom, stvorenu za neformalnije sastanke.
Cjelokupni projekt od same ideje do realizacije trajao je godinu dana, a u njega su, osim partnera i dobavljača, intenzivno bili uključeni Odjel administracije i Odjel marketinga, ali su svojim prijedlozima i idejama doprinijeli svi PJR-ovci. Naposlijetku, oni su ti koji se u njemu moraju osjećati ugodno i produktivno.
Budući da je ured bio samo mali djelić velikog gradilišta čitave zgrade, bilo je izazovno uklopiti se u brzu gradnju i predvidjeti stotine koraka unaprijed, i to u vrlo kratkom roku.
- Svatko tko je ikada uređivao stambeni ili poslovni prostor zna o kakvoj se avanturi radi, ali čim smo uselili, bilo je jasno da se sav taj trud ipak na kraju isplatio. Ušli smo u potpuno funkcionalan, ugodan i inspirativan prostor, ali male dopune koje ga čine ljepšim i praktičnijim za sve nas, traju i dalje. Dekoracije prilagođavamo ovisno o prigodi, godišnjem dobu i slično. Primjećujemo da klijenti sve češće biraju da se kod nas održi sastanak čime se kasnije vole pohvaliti i na svojim društvenim mrežama, što nam je jako drago - kaže voditeljica odjela marketinga, Vlatka Matunec.